Nowości Gastronomiczne marzec- kwiecień 2020

Udostępnij artykuł

Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania. Także zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Dlatego Nowości Gastronomiczne serdecznie zapraszają do współpracy dostawców. Firmy, którym zależy przede wszystkim na precyzyjnym dotarciu z ofertą produktów lub usług do bezpośrednich odbiorców, którymi są: właściciele niezależni, inwestorzy, prezesi i dyrektorzy sieci, kupcy a także inni, wyłącznie decyzyjni przedstawiciele branży HoReCa w NAJSZERSZYM Z MOŻLIWYCH ZASIĘGÓW w Polsce.

W najnowszym wydaniu Nowości Gastronomiczne marzec – kwiecień 2020 swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:

  • Piotr Popiński, właściciel Folk Gospoda, Oberża pod Czerwonym Wieprzem, Elixir, Dom Wódki, The Roots;
  • Aneta Sakowicz, właścicielka Ekologika;
  • MARKETING I PROMOCJA – Narzędzia reklamowe, które trzeba znać, Nikola Zaradna, Account Executive Agencja Kreatywna Moxie;
  • SZEF KUCHNI – Kuchnia polska, Rafał Zaręba, szef kuchni w Akademia Inspiracji Makro, Katarzyna Wasilewska, właścicielka restauracji Dom Polski, Paulina Zielesińska, menedżerka Podwale 24 Kompania Piwna, a także Mateusz Szlachetka, kierownik gastronomii Restauracja Regionalna Nosalowy Dwór;
  • SZEF KUCHNI – Polskie desery wczoraj, dziś i jutro, Albertina Kraków, Restauracja Art Kraków, a także Szara Gęś Kraków, Aries Zakopane;
  • WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Aranżacja Posypane, Paweł Paciorek, właściciel;
  • SOMMELIER – Z czym najlepiej smakuje? Szymon Milonas;
  • BARMAN – Łukasz Zarzecki, główny trener Ogólnopolskiej Szkoły Barmanów o calvados.

Powstaje w firmie BROG B2B – media efektywnej komunikacji – u właściciela i wydawcy m.in. czasopism Świat Hoteli i Sweets & Coffee, portali branżowych Horecanet.pl, a także Petrolnet.pl oraz organizatora bezsprzecznie najważniejszych wydarzeń branżowych takich jak Food Business ForumForum Profit HotelForum PetroTrend, a także Sweets & Coffee Forum.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 16.04.2020
Aktualizacja: 20.01.2022