O’Burger!: 50 lokali w pięć lat

Udostępnij artykuł

– W pierwszej kolejności planujemy zdobyć rynek wrocławski i w tym celu poszukujemy lokalizacji przy ulicach o dużym natężeniu ruchu pieszych. Bierzemy również pod uwagę centra handlowe. Po Wrocławiu planujemy ekspansję w największych miastach Polski (Trójmiasto, Warszawa, Kraków, Poznań, Szczecin, Łódź) – powiedział Robert Dmochewicz, współzałożyciel sieci. Jak dodał, wszystkie nowe restauracje będą lokalami własnymi. – Nie planujemy uruchomienia systemu franczyzowego –  poinformował.

Pierwsza restauracja O’Burger! została założona we Wrocławiu przez Roberta Dmochewicza, który jest jednocześnie rzecznikiem prasowym Dolnośląskiej Loży Kulinarnej oraz Grega Kosiorowskiego. Realizacja konceptu powstawała w kooperacji z Konkubinatem Medialnym Kreatura, który odpowiada za corporate identity marki.

Jak twierdzą właściciele, jest to nowa jakość fast foodu w Polsce, która "powstała w toku szukania pomysłu na aktualne oczekiwania wobec branży gastronomicznej". Postanowili udowodnić, że jedzenie tego typu może być przygotowywane z najwyższej jakości składników, co przekłada się zarówno na smak, jak i na wartości odżywcze oferowanych produktów. Nazwa lokalu – O’Burger!, określa profil menu, w którym dominują właśnie burgery. W lokalu można zjeść także frytki, sałatki i słodycze. W najbliższym czasie pojawi się również piwo oraz wprowadzone zostanie dodatkowe menu śniadaniowe. Oprócz konsumpcji w lokalu O’Burger! oferuje także sprzedaż na wynos.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 24.06.2010
Aktualizacja: 24.06.2010