Odkrywaj świat – nowa globalna kampania Accor

Udostępnij artykuł
Grupa hotelarska startuje z międzynarodową kampanią komunikacyjną pod hasłem „Odkrywaj świat”. Wraz z amerykańskim tancerzem Lil Buck, modelką Mao Xiaoxing i ikoną francuskiej mody Dominique Mirambeau grupa chce na nowo rozbudzić pasję i miłość do podróży. Także przypomnieć o niepowtarzalnych wrażeniach z pobytu w hotelach na całym świecie.
Chcemy podróżować

Jak wskazują badania przeprowadzone przez Accor 65 proc. turystów z całego świata planuje wyjazd wypoczynkowy w najbliższych miesiącach. Wycieczki objazdowe, posiłki na świeżym powietrzu, doświadczenia kulturalne i wypady poza miasto zajmują wysokie miejsce na liście priorytetów planowanych wakacji. Dlatego wraz ze zbliżającym się sezonem letnim oraz w obliczu złagodzenia ograniczeń dotyczących podróżowania, Accor rozpoczyna globalną kampanię komunikacyjną “Odkrywaj świat”. W ten sposób grupa podkreśla wciąż obecną chęć do podróży. Zarazem przekonanie o pomyślności odbudowy branży turystycznej przy jednoczesnym wzmocnieniu działań w segmencie wypoczynkowym.

Nasze hotele i ośrodki wypoczynkowe są gotowe na ponowne przyjęcie gości. Z powodzeniem wdrożyliśmy środki higieny i czystości w ramach certyfikatu ALLSAFE, które wykraczają poza lokalne i krajowe wymagania. Turyści mogą czuć się spokojni. Nasze hotele są jednymi z najbezpieczniejszych miejsc, do których każdy może się ponownie udać, by wypocząć lub zająć się działalnością biznesową. Ponadto oferujemy elastyczne stawki i możliwość anulowania rezerwacji w ostatniej chwili, tak by nasi goście mogli zaplanować wakacje bez żadnych obaw. Dokładamy wszelkich starań, aby tego lata spełnić to, o czym wszyscy marzą – o wakacjach – mówi Patrick Mendes, dyrektor handlowy Accor zajmujący się sprzedażą, marketingiem, dystrybucją i programami lojalnościowymi.

ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2020
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Pasja do podróżowania

Kampanię „Odkrywaj świat” inauguruje krótki film, który obrazuje odrodzenie się branży turystycznej i miejsc uwielbianych przez turystów z całego świata. Przekaz skupia się na inspiracji do ponownego odkrywania miejsc i zdobywania doświadczeń. Kampania zostanie uruchomiona w ramach ALL – Accor Live Limitless. To lifestylowy programu lojalnościowy, który pozwala ujednolicać nagrody, usługi i doświadczenia we wszystkich filiach Accor. Z tej okazji dla uczestników programu grupa przygotowała specjalne oferty, nowe korzyści lojalnościowe i elastyczne możliwości rezerwacji.

W ciągu ostatniego roku widoczne było w mediach społecznościowych to, jak bardzo wszyscy tęsknimy za podróżowaniem. Także możliwością robienia tego, co kochamy. Ludzie na całym świecie przechodzą przez niewiarygodnie trudne chwile. Dlatego chcemy inspirować każdego i dzielić się pozytywnym myśleniem, energią i magicznymi chwilami. Świat potrzebuje optymizmu. Mamy szczerą nadzieję, że ludzie wkrótce będą mieli szansę cieszyć się swoimi zasłużonymi i tak długo odkładanymi wakacjami. Nasze zespoły przez cały czas pracowały nad stworzeniem wiodących praktyk i standardów w branży z myślą o obecnych priorytetach naszych gości. Nie możemy doczekać się, aby powitać ich z powrotem w naszych hotelach. Także zapewnić im przeżycia, do których chcą powracać – mówi Steven Taylor, dyrektor ds. marketingu w Accor.

Inspirujące gwiazdy

Amerykański tancerz i choreograf Lil Buck prowadzi nową kampanię Accor, odsłaniając przy tym lobby hotelowe gotowe na ponowne przyjęcie gości.

Chcemy pokazać, w artystyczny sposób, że każdy z was będzie mógł odkrywać świat i ponownie cieszyć się nim. Chcemy, by każdy czuł się pewnie tego lata i mógł cieszyć się życiem, zobaczyć miejsca, które zawsze chciał odwiedzić. Szczególnie w czasach, kiedy nigdy nie wiemy, co przyniesie przyszłość – mówi Lil Buck.

Kampanię Accor uświetnia także udział Dominique Mirambeau. To francuska modelka lat 70. Muza takich artystów jak Salvador Dali, Moebius czy Nicki de Saint-Phalle.

Każdy z nas ma takie miejsce w sercu, do którego czasem ucieka, aby odnaleźć spokój. Czasami odwiedzenie takiego miejsca i cieszenie się chwilą w nim spędzoną ma prawdziwie terapeutyczne działanie! Jestem szczęśliwa i zaszczycona, że mogę przekazać ludziom na całym świecie to inspirujące przesłanie i wypływającą z niego energię – mówi Dominique Mirambeau.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 26.05.2021
Aktualizacja: 26.05.2021