Operator sieci Biesiadowo z wyróżnieniami

Udostępnij artykuł

Wyróżnienie Rzetelna Firma zostało przyznane operatorowi gastronomicznemu 31 marca br. Nadrzędnym celem tego programu jest szerzenie wśród polskich przedsiębiorców zasad etycznych związanych z praworządnością, rzetelnością, transparentnością i odpowiedzialnością w prowadzeniu biznesu. Intencją programu jest podnoszenie standardów moralnych prowadzenia biznesu w Polsce, co stanowić ma podstawy budowy silnych firm, będących filarami polskiej gospodarki.

Laur Konsumenta 2010 jest już szóstą edycją programu organizowanego przez Kowalski Pro-Media – wydawcę dodatku Rzecz o Biznesie dziennika Rzeczpospolita. Program bada preferencje konsumentów, ich oceny jakości produktów oraz znajomość i przywiązanie do marki. W 2009 roku wyróżnieniem tym została uhonorowana sieć pizzerii Gruby Benek.

Obecnie Biesiadowo liczy około 27 czynnych restauracji, a zapowiedziano już otwarcie około 15 kolejnych. Pizzerie funkcjonują w dziesięciu województwach: podkarpackim, małopolskim, śląskim, dolnośląskim, lubuskim, wielkopolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim i mazowieckim, a w przygotowaniu są pierwsze lokale w Lubelskiem. Sieć działa w systemie franczyzowym, który firma uruchomiła pod koniec 2008 roku. Do otwarcia lokalu potrzebne jest około 50 tys. zł.

Koncepcja Crazy Piramid Pizza (pizza zawijana w rożek) rozwijana jest na trzy sposoby, m.in. poprzez wprowadzanie automatów do lokalu już istniejącego (koszt inwestycji ok. 20 tys. zł), poprzez otwarcia lokalu z samą pizzą-rożkiem, a produkt podawany jest przez okienko podawcze (od 25 tys. zł) oraz poprzez otwarcia lokali z pełnym menu, tzn. Crazy Piramid Pizza, pizza tradycyjna, zapiekanki, hamburgery itp. Przy tym ostatnim koncepcie wymagany jest lokal minimum 70 mkw., wystrój nawiązywać ma do stylu egipskiego, a całkowity koszt inwestycji wynosi od 55 tys. zł. Obecnie działają dwa lokale sieci, a pięć jest w przygotowaniu do otwarcia. Jak już pisaliśmy, w planach firmy Wojtex jest uruchomienie lokali obu marek w innych krajach. Prowadzone są rozmowy z potencjalnymi masterfranczyzobiorcami z Anglii i Rosji.

PPHU Wojtex z siedzibą w Łodzi, oprócz gastronomii, zajmuje się wynajmowaniem automatów hazardowych o niskich wygranych oraz prowadzeniem hurtowni spożywczej.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 02.04.2010
Aktualizacja: 02.04.2010