Orlen rozszerza ofertę śniadaniową na Stop Cafe

Koncern wystartował z kampanią „stop.cafe budzi apetyt na życie” promującą propozycje na pierwszy posiłek w ciągu dnia. Dania są dostępne na wybranych stacjach paliw. Pojawiła się też nowość – kanapki na ciepło z jajkiem sadzonym.

Kanapki przygotowywane są z pieczywa wypiekanego na miejscu, opartego o własne receptury, półproduktów mięsnych, sosów i warzyw. Uzupełnieniem śniadaniowej oferty jest kawa, która jest jednym z najchętniej kupowanych produktów na stacjach Orlen. Parzona jest z ziaren z plantacji w Ameryce Środkowej i Afryce. Uprawy te są objęte certyfikatem fairtrade, czyli największego globalnego systemu sprawiedliwego handlu. W ofercie Stop Cafe dostępne są także m.in. hot dogi, nuggetsy, sałatki oraz dania obiadowe i menu specjalnie skomponowane dla dzieci.

Kampania pt. „stop.cafe budzi apetyt na życie”, którą od strony kreatywnej przygotowała i zrealizowała agencja Red8 Advertising, a media zaplanował dom mediowy Sigma Bis, obejmuje reklamę BTL, radio, prasę, internet, a także kanały własne PKN Orlen, na których 22 lutego ruszy specjalny konkurs.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać
się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.