Papa John’s stawia na Cheddar

Udostępnij artykuł
PAPA X CHEDDAR to globalna kampania Papa John’s. Tutaj klimat z wybiegów mody spotyka się z jedzeniem. Nowa akcja z przymrużeniem oka nawiązuje do kultury ulicznej Gen Z, korespondującej z miejskim stylem marki oraz do popularnych kolaboracji modowych.

To naprawdę wyjątkowa kampania pod kątem pomysłu, klimatu, wykonania. Wszystko jest tu bardzo spójne. Do współpracy przy klipie promocyjnym zaproszono reżysera Josha Cohena (znanego ze współpracy z takimi markami jak adidas i Nike). Za przygotowaniem instrumentalnego utworu „Cheddar” stoi artysta hip-hopowy B Zino. Bardzo silnie podkreślamy osobowość marki, jednocześnie traktując całość mocno humorystyczniekomentuje Joanna Zawada, dyrektor marketingu Papa John’s Poland.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Polska jest jednym z pierwszych rynków przystępujących do akcji. Dlatego od 25 maja do oferty wchodzi nowa pizza CHEDDAR CHICKEN z kurczakiem, szpinakiem i pomidorami. Plus przystawki – Rollsy CHEDDAR i Paluszki CHEDDAR. Produkty będą dostępne także w limitowanych ofertach promocyjnych.

To nie koniec modowych odniesień w tej kampanii. Wraz z początkiem czerwca sieć pizzerii Papa John’s ruszy ze sprzedażą swojego autorskiego streetwear na międzynarodowej platformie modowej DEPOP: www.depop.com/papaxcheddar. Również polscy fani marki będą mieli możliwość skorzystania z opcji zakupienia oryginalnych ubrań i akcesoriów z tej mocno limitowanej serii. Zysk ze sprzedaży marka przeznaczy na cele charytatywne.

W Polsce kampania będzie promowana w lokalach sieci, poprzez marketing bezpośredni, za pośrednictwem wybranych radiostacji oraz w kanałach digitalowych, głównie mediach społecznościowych. Do współpracy marka zaprosi także wybranych mikro-influencerzy.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 26.05.2021
Aktualizacja: 26.05.2021