Papa John’s wprowadza połączenie pizzy i kanapki

Papadias zadebiutowały w ubiegłym roku w Stanach Zjednoczonych. Polska jest kolejnym europejskim rynkiem, który rozszerza swoje menu wprowadzając tę kategorię w ramach globalnej kampanii. 

Papadia jest zainspirowana „piadiną”czyli oryginalną kanapką z północnych Włoch. Stworzona, by odpowiedzieć na zmieniające się w ciągu ostatniego roku nawyki żywieniowe i preferencje klientów. To idealna alternatywa dla kanapek. Można się nią delektować się podczas przerwy lunchowej lub podzielić się w domu z przyjaciółmi czy rodziną przy ulubionej pizzy. Liczymy, że ta kategoria stanie się kolejnym wyróżnikiem marki na rynku. Czymś równie charakterystycznym, jak nasza papryczka dodawana do każdej pizzy – mówi Joanna Zawada, Marketing Director Poland.

Papadia powstaje ze świeżego, nigdy niemrożonego oryginalnego ciasta Papa John’s i wypełniona różnymi składnikami. Na start w ofercie będą dostępne cztery smaki. Do wyboru: z kurczakiem BBQ, włoskimi kiełbaskami i peppeproni, wołowiną Philly oraz wersja wegetariańska z pieczarkami i zieloną papryką.
W kolejnych miesiącach pojawią się dodatkowe warianty, m.in. wegański. Wprowadzeniu papadias towarzyszą promocje zachęcające do spróbowania nowości, wsparte dodatkową kampanią online.

Produkt jest dostępny w sześciu lokalach sieci w Warszawie z odbiorem osobistym lub w dostawie. Zamówienia można składać telefonicznie lub online na stronie www.papajohns.pl.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać s
ię z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.