Partnerstwo Phytomer i Time for Ocean

Udostępnij artykuł

Dnia 8 czerwca obchodzimy Światowy Dzień Oceanów. Ten dzień to odpowiedni moment, aby podkreślać zaangażowanie wielu firm i organizacji non-profit w ochronę ecosystmu oceanów. Takim wzorcowym przykładem strategicznych działań w tym obszarze jest francuska marka kosmetyczna Phytomer.

Partnerstwo Phytomer i Time for Ocean

Dzisiaj mocniej wybrzmiewa, czym są oceany, jakie korzyści czerpie ludzkość z oceanów i świadomość. Iż oceany są zagrożone: zanieczyszczane, przeławiane, eksploatowane na coraz większą skalę. A tymczasem, życie na naszej planecie jest całkowicie uzależnione od ich kondycji. Oceany zajmują 71 proc. naszej planety, są „płucami ziemi”(wytwarzają 2/3 dostępnego tlenu), a także źródłem pożywienia dla prawie miliarda ludzi a dla kilkuset milionów ludzi – źródłem dochodów.

Ten dzień to odpowiedni moment, aby podkreślać zaangażowanie wielu firm i organizacji non-profit w ochronę ecosystmu oceanów. Takim wzorcowym przykładem strategicznych działań w tym obszarze jest francuska marka kosmetyczna Phytomer. Na co dzień, partner spa i salonów urody.  Od 2016 roku realizuje codzienne zobowiązania w obszarze zrównoważonego rozwoju i proekologicznego podejścia do pielęgnacji skóry. Obejmują wszystkie aspekty funkcjonowania firmy. Od pozyskania surowca, opracowania receptury produktów po produkcję i skupione są na akcjach edukacyjnych podnoszących świadomość koniecznego szacunku dla otaczającej środowiska morskiego i jego bioróżnorodności . Marka sama hoduje algi na otwartym morzu i w laboratorium, aby w sposób zrównoważony chronić środowisko morskie.

Zespoły naukowe Phytomer są znane na całym świecie ze swoich innowacyjnych projektów wdrażających niebieską biotechnologię. Jest ona ekologiczną alternatywą dla pozyskiwania naturalnych morskich składników do produkcji kosmetyków. Na co dzień też, Phytomer współpracuje z organizacją Time for Ocean, która wspiera i realizuje projekty artystyczne na rzecz budowy świadomości pilnej ochrony oceanów i wybrzeży.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Opublikowano: 08.06.2022
Aktualizacja: 08.06.2022