Pasibus wystartował z kanałem na YouTube

Udostępnij artykuł
Sieć burgerowni stale się rozwija i stara budować jak najlepsze relacje z gośćmi. Pasiwizja, czyli autorski kanał sieci na platformie YouTube, to kolejny krok Pasibusa w tym kierunku. Premiera pierwszego materiału wideo zatytułowanego „Od kucharza do YouTubera” miała miejsce w poniedziałek, 24 maja br. 

Rozwijanie sieci lokali Pasibus, wprowadzanie nowości w menu czy własna usługa dostawy to tylko część aktywności podejmowanych przez zespół marki. Od dawna sieć burgerowni rozwija również swoją obecność w mediach społecznościowych.

Jako Pasibus od dawna rozwijaliśmy się w social mediach, na takich kanałach, jak Facebook, TikTok czy Instagram. YouTube pozostawał dla nas w sferze marzeń i przerażała nas nieco ilość pracy potrzebna do uruchomienia własnego kanału. Pandemia przewróciła jednak wszystko do góry nogami. Wymusiła konieczność przeorganizowania wielu kwestii i dzięki temu możemy ruszyć z zupełnie innym komunikatem, chcąc jednocześnie dotrzeć do szerokiego grona fanów tego medium. YouTube to wyzwanie, a Pasibus nigdy się ich nie bał. Zachęcamy wszystkich do obserwowania naszego kanału Pasiwizja. Z pewnością nie będzie nudy mówi Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu Pasibusa.   

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Pasiwizja to miejsce, które w nowoczesny i oryginalny sposób przybliży historię marki Pasibus. Ale przede wszystkim pozwoli zajrzeć do pasibusowego świata oraz pokazać pracę całej ekipy od środka. W filmikach nie zabraknie również konkursów i innych atrakcji, na które zespół sieci ma już mnóstwo pomysłów.  

Prowadzeniem kanału Pasiwizja zajmuje się Prot, który do niedawna był kucharzem w jednej z restauracji Pasibusa. Pierwszy materiał wideo zatytułowany „Od kucharza do YouTubera” miał premierę w poniedziałek 24 maja br.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.