Pasibus ze słodkim burgerem na Tłusty Czwartek

Udostępnij artykuł

Sieć burgerowni Pasibus po raz kolejny szykuje specjalną propozycję z okazji Tłustego Czwartku. Po zeszłorocznym burgerze w pączku, przyszedł czas na słodkiego burgera z Dyskami czekoladowymi marki Goplana. Oferta będzie dostępna we wszystkich restauracjach Pasibusa do końca weekendu.

Znakiem rozpoznawczym Pasibusa są burgery z ręcznie mieloną wołowiną, autorskie sosy, a także odważne połączenia dodatków. Z okazji Tłustego Czwartku Pasibus we współpracy z marką Goplana przygotował słodkiego burgera. Jego podstawą są Dyski czekoladowe z nadzieniem o smaku słonego karmelu od Goplany, a także grillowany banan i sos śliwkowo-malinowy. Specjalny burger będzie dostępny we wszystkich restauracjach Pasibusa od czwartku, 24 lutego do niedzieli, 27 lutego. Oferta jest limitowana.

Wszystkie burgery będą dostępne w wersji L i XL. Można w nich bezpłatnie wymienić kotleta mięsnego na kotleta wege lub smażony ser przygotowany według autorskiej receptury. Poza burgerami w ofercie lokalu dostępne są również chrupiące i pyszne Pasi Frytki oraz Pasi Bataty, kolorowe sałatki, nachosy, kulki serowe oraz napoje.

Pasibus to marka burgerowni, która narodziła się we Wrocławiu w 2013 r. Pierwszy food truck Pasibusa stanął właśnie w stolicy Dolnego Śląska. Obecnie restauracje Pasibusa znajdują się już w 13 miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Łodzi, Gdyni, Katowicach, Olsztynie, a także Poznaniu. Marka prowadzi 24 lokale w Polsce, w tym 10 restauracji stworzonych we współpracy ze spółką Helios.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 21.02.2022
Aktualizacja: 11.01.2023