Pierwszy „Orlen w ruchu” otwarty w Warszawie

Format sklepowo-gastronomiczny znajduje się przy ulicy Grójeckiej 26. Do końca roku w największych polskich miastach powstanie kolejnych 40 punktów. W sumie będzie ich około 900. Do 2030 roku koncern chce zainwestować w rozwój działalności detalicznej ok. 11 mld zł.

Konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię dynamicznie rozwijając jeden z filarów naszej działalnośc. Segment detaliczny, z którego rocznie uzyskujemy około 3 mld zł zysku operacyjnego. Naszą odpowiedzią na rynkowe trendy, związane ze zmianami zachodzącymi w nowoczesnym handlu. Także ewoluującymi wraz z nimi potrzebami klientów są nowe formaty sprzedaży detalicznej pod marką „Orlen w ruchu”. Lokalizacja pierwszego punktu nie jest przypadkowa. To właśnie przy ulicy Grójeckiej przez wiele lat funkcjonował salon prasowy Ruch, który mocno wrósł w jej krajobraz. Przejęcie przez PKN Orlen spółki Ruch pozwoliło uratować to miejsce i przywrócić je mieszkańcom Warszawy w nowoczesnej, atrakcyjniejszej formie – mówi Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen.

Nowe formaty „Orlen w ruchu” to miejsca, w których klienci szybko kupią kawę i hot-dogi. Także inne produkty gastronomiczne znane ze Stop Cafe, również m.in. prasę. W najbliższym czasie takie punkty pojawią się również w Katowicach, Bydgoszczy i Wrocławiu.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE kwiecień – maj 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

„Orlen w ruchu” to oferta dla tych, którzy większą część dnia spędzają w biegu. Poruszają się pieszo lub komunikacją miejską. Potrzebują przekąsek wygodnych do zjedzenia, ale nie chcą iść na kompromis w kwestii jakości. Chcą, by to co jedzą, było starannie skomponowane, świeże i zdrowe. Dlatego w naszych punktach obok dobrej kawy i hot dogów, będą mogli kupić również najwyższej jakości dania gotowe do szybkiego odgrzania po powrocie do domu – mówi Patrycja Klarecka, członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej.

Nowe formaty sprzedaży detalicznej będą obejmowały trzy rodzaje obiektów. W formacie „A” będą to ok. 20-metrowe obiekty. Natomiast w formacie „B” ok. 60-70-metrowe obiekty, takie jak pierwszy udostępniony klientom w Warszawie. Powstaną również autonomiczne kąciki kawowe, w których sprzedaż będzie całkowicie zautomatyzowana. Zostaną one udostępnione w miejscach o szczególnie dużym natężeniu ruchu, m.in. na dworcach, w biurowcach, czy na lotniskach. Otwarcie pierwszego kącika planowane jest w sierpniu.

We wszystkich obiektach „Orlen w ruchu” będzie działał program lojalnościowy Orlen Vitay. Już teraz klienci będą korzystać z usługi nadawania i odbierania przesyłek. Od września ta opcja będzie funkcjonowała pod nową marką „Orlen paczka”.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.