„Powrót Wielkiej Kuchni” – kampania wspierająca gastronomię w Galerii Mokotów

Udostępnij artykuł
Warszawskie centrum handlowe przygotowało „Powrót Wielkiej Kuchni” dla restauracji z obsługą stolikową w strefie Grand Kitchen. Akcja obejmuje działania w prasie, digitalu, social mediach, a także współpracę z uznanymi food-influencerami. Celem jest pomoc w zwiększeniu liczby gości w lokalach gastronomicznych galerii. Kampania startuje 7 czerwca i potrwa do końca miesiąca.

Powiedzieć, że branża gastronomiczna znalazła się w bardzo trudnej sytuacji to nic nie powiedzieć. Z drugiej strony tęsknota gości za powrotem do spotkań przy stole, wspaniałego jedzenia i restauracyjnej atmosfery jest ogromna. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zarówno najemców z branży HoReCa jak i ich potencjalnych gości, należąca do Unibail-Rodamco-Westfield, Galeria Mokotów zdecydowała się rozpocząć kampanię promocyjną „Powrót Wielkiej Kuchni”. Ma zachęcić do odwiedzania restauracji w tym mokotowskim centrum handlowym i pokazać wyjątkową kuchnię z różnych zakątków świata.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE kwiecień – maj 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Galeria Mokotów jest jednym z najbardziej znanych punktów na mapie Warszawy. Tymczasem dla niektórych nadal zaskoczeniem jest to, jak duży wybór restauracji  o bardzo wysokiej jakości zarówno produktów, jaki i obsługi, można tu spotykać. Mamy naprawdę szeroką ofertę lokali typu sit-in. Oferujących wspaniałe dania kuchni z całego świata, co zdecydowanie wyróżnia nas na tle konkurencji – tłumaczy Agata Berndt-Wazelin, rzeczniczka prasowa Galerii Mokotów. – Widząc trudną obecnie sytuację branży restauracyjnej, zdecydowaliśmy się na kampanię „Powrót Wielkiej Kuchni”. Dzięki niej chcemy przyciągnąć do naszych gastronomicznych najemców jak największą liczbę gości, spragnionych wspaniałego jedzenia poza domem.

Dodatkową zachętą dla klientów galerii do odwiedzania restauracji ze strefy Grand Kitchen jest system lojalnościowy Cashback. Każdy z jego użytkowników, za zakupy wysokości co najmniej 150zł może otrzymać voucher do wykorzystania w strefie gastronomicznej wysokości 30zł. Ta część akcji promocyjnej trwa od 7 do 19 czerwca.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 07.06.2021
Aktualizacja: 07.06.2021