Pierwsza restauracja Sushi Naka Naka działa we Wrocławiu przy ul. Ołtaszyńskiej. Oprócz serwowania dań na miejscu, prowadzona jest także działalność cateringowa. Opłata za przystapienie do sieci wynosi 17 tys. zł plus VAT. Planowo lokale otwierane pod tym logo powinny posiadać ok. 60-100 mkw.
Sieci sushi, które rozwijają się poprzez franczyzę to: Dom Sushi (otwarcie lokalu to koszt ok. 350 tys. zł), Hana Sushi (przewidywana suma inwestycji w lokal sieci to ok. 500 tys. zł), Nakama Sushi (inwestycja w lokal to koszt 150-200 tys. zł), Otooto by Sakana (koszt inwestycji jest uzależniony od wybranego modułu i wynosi od 120 do 350 tys. zł), Sensi Sushi (przewidywana suma inwestycji to 50-200 tys. zł) oraz Sushi Bar Nigiri (przewidywana suma inwestycji to 100-140 tys. zł).
Według raportu Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych o franczyzie w gastronomii, wśród nowości w segmencie casual dining warto zwrócić uwagę właśnie na bary sushi – aż sześć sieci oferuje już franczyzę, z czego pięć od ubiegłego roku (Sensi Sushi, Dom Sushi, Hana Sushi, Sakana i Nakama Sushi). Jako pierwszy rozwój franczyzowy rozpoczął Sushi Bar Nigiri – w 2008 roku i błyskawicznie udało mu się sprzedać licencje na 16 lokali. W tym roku planuje otwarcie kolejnych 10-12.