Na gości czeka klub muzyczny premium i restauracja sushi z pierwszym w Polsce menu w stylu robatayaki. Spółka będąca właścicielem przygotowała jeszcze trzeci koncept w tej lokalizacji – punkt pod szyldem Whiskey in the Jar.
Stary Browar pochwalił się pozyskaniem nowego najemcy gastronomicznego jesienią. Grupa Mitsuro Restaurants postanowiła wprowadzić do poznańskiego centrum dwie restauracje oraz klub muzyczny. Lokale gastronomiczne to nowe odsłony marek Matii Sushi oraz steakhouse Whiskey in the Jar. Klub muzyczny to premierowa propozycja. Pierwsze dwa otwarcia miały miejsce w ostatnich dniach. Na działalność swoich marek Mitsuro zaadaptowało ponad 1360 mkw.
Koncepty Mitsuro zajęły lokale w budynku Słodowni przy Dziedzińcu Sztuki, łączącym dwa skrzydła handlowe: Atrium i Pasaż. To doskonała lokalizacja w jednym z najbardziej ruchliwych miejsc Browaru – podkreśla Renata Gralec, dyrektor centrum Stary Browar. – Dziedziniec to strefa dedykowana nowoczesnym restauracjom kelnerskim oraz konceptom autorskim. Dynamiczne projekty Mitsuro świetnie wpiszą się w tutejszą przestrzeń, żyjącą siedem dni w tygodniu, także w niedziele niehandlowe.
Klub muzyczny z multimedialną oprawą
Pierwszy z lokali Mitsuro, jaki otwarto dla gości, to klub Sinner (ang. “grzesznik”). Huczny event inaugurujący działalność Sinnera przyciągnął setki gości. Celem twórców klubu jest wykreowanie miejsca premium dla najbardziej wymagających gości. Oferta to nie tylko selekcja programu muzycznego, ale także oprawa każdego wieczoru – z występami artystów, scenografią i multimedialnymi wizualizacjami. Jakość “show” zapewnia zaplecze techniczne. Klub wyposażono w najwyższej klasy nagłośnienie i ekrany.
RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Matii Sushi z premierowym menu
Kolejne otwarcie to Matii Sushi w nowej odsłonie. Lokal funkcjonował do niedawna w sąsiedztwie Starego Browaru. Koncept zbudowano wokół premierowego menu w stylu robatayaki. Wnętrze nowego Matii ocieplono odcieniami drewna i materiałów, z których wykonano meble i wyposażenie. Design niezobowiązująco nawiązuje do japońskiego wzornictwa przez dobór detali, np. podwieszonych pod sufitem pionowych flag z nazwą restauracji. Znakiem rozpoznawczym wnętrza jest geometryczny pattern na ścianach, a dominantą – mural wykonany na całej wysokości lokalu – parteru i antresoli.
Nowe koncepty Mitsuro wyróżnia odwaga i rozmach – podkreśla Renata Gralec. – Dzięki lokalizacji w tak rozpoznawalnym i ikonicznym miejscu, jakim jest Stary Browar, marki grupy Mitsuro zyskały wspaniałą architektoniczną oprawę, ale przede wszystkim ogromny potencjał kliencki. Współpraca z Mitsuro to część kompleksowej strategii budowania destynacji foodowej w Starym Browarze.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.