Poznań: Seria otwarć Mitsuro Restaurants w Starym Browarze

Udostępnij artykuł
Na gości czeka klub muzyczny premium i restauracja sushi z pierwszym w Polsce menu w stylu robatayaki. Spółka będąca właścicielem przygotowała jeszcze trzeci koncept w tej lokalizacji – punkt pod szyldem Whiskey in the Jar.

Stary Browar pochwalił się pozyskaniem nowego najemcy gastronomicznego jesienią. Grupa Mitsuro Restaurants postanowiła wprowadzić do poznańskiego centrum dwie restauracje oraz klub muzyczny. Lokale gastronomiczne to nowe odsłony marek Matii Sushi oraz steakhouse Whiskey in the Jar. Klub muzyczny to premierowa propozycja. Pierwsze dwa otwarcia miały miejsce w ostatnich dniach. Na działalność swoich marek Mitsuro zaadaptowało ponad 1360 mkw.

Koncepty Mitsuro zajęły lokale w budynku Słodowni przy Dziedzińcu Sztuki, łączącym dwa skrzydła handlowe: Atrium i Pasaż. To doskonała lokalizacja w jednym z najbardziej ruchliwych miejsc Browaru – podkreśla Renata Gralec, dyrektor centrum Stary Browar. – Dziedziniec to strefa dedykowana nowoczesnym restauracjom kelnerskim oraz konceptom autorskim. Dynamiczne projekty Mitsuro świetnie wpiszą się w tutejszą przestrzeń, żyjącą siedem dni w tygodniu, także w niedziele niehandlowe.

Klub muzyczny z multimedialną oprawą

Pierwszy z lokali Mitsuro, jaki otwarto dla gości, to klub Sinner (ang. “grzesznik”). Huczny event inaugurujący działalność Sinnera przyciągnął setki gości. Celem twórców klubu jest wykreowanie miejsca premium dla najbardziej wymagających gości. Oferta to nie tylko selekcja programu muzycznego, ale także oprawa każdego wieczoru – z występami artystów, scenografią i multimedialnymi wizualizacjami. Jakość “show” zapewnia zaplecze techniczne. Klub wyposażono w najwyższej klasy nagłośnienie i ekrany.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Matii Sushi z premierowym menu

Kolejne otwarcie to Matii Sushi w nowej odsłonie. Lokal funkcjonował do niedawna w sąsiedztwie Starego Browaru. Koncept zbudowano wokół premierowego menu w stylu robatayaki. Wnętrze nowego Matii ocieplono odcieniami drewna i materiałów, z których wykonano meble i wyposażenie. Design niezobowiązująco nawiązuje do japońskiego wzornictwa przez dobór detali, np. podwieszonych pod sufitem pionowych flag z nazwą restauracji. Znakiem rozpoznawczym wnętrza jest geometryczny pattern na ścianach, a dominantą – mural wykonany na całej wysokości lokalu – parteru i antresoli.

Nowe koncepty Mitsuro wyróżnia odwaga i rozmach – podkreśla Renata Gralec. – Dzięki lokalizacji w tak rozpoznawalnym i ikonicznym miejscu, jakim jest Stary Browar, marki grupy Mitsuro zyskały wspaniałą architektoniczną oprawę, ale przede wszystkim ogromny  potencjał kliencki. Współpraca z Mitsuro to część kompleksowej strategii budowania destynacji foodowej w Starym Browarze.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 26.02.2020
Aktualizacja: 26.02.2020