Produkty Makro Chef sygnowane logotypem Polskich Skarbów Kulinarnych

Udostępnij artykuł
Celem programu jest zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju. W ofercie pojawiły się wpisujące się w kanon kuchni polskiej: jaja przepiórcze, barszcz biały, kapusta kiszona, ogórki konserwowe, kiełbasa biała parzona oraz jabłka odmiany Szara Reneta.
Studio Kuchenne MAKRO

Makro Polska nieustannie rozwija ofertę marki Makro Chef. Stworzona z myślą o przedstawicielach polskiej branży gastronomicznej, powstała w konsultacji z ekspertami i szefami kuchni. Obecnie sieć hurtowni posiada w swojej ofercie ponad 700 produktów marki własnej. Od niedawna asortyment sieci poszerzył się o nowe produkty posiadające sygnaturę programu Polskie Skarby Kulinarne. Celem programu jest podnoszenie standardów kuchni polskiej oraz zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju.

Sieć hurtowni bierze pod uwagę kluczowe znaczenie, jakie mają dla rozwoju polskiej gastronomii lokalne produkty. W ofercie Makro pojawiły się kultowe smaki sygnowane logotypem programu Polskie Skarby Kulinarne – jabłka do pieczenia odmiany Szara Reneta. Owoce charakteryzują się intensywnym smakiem i zawierają najwięcej ze wszystkich odmian antocyjanów, czyli barwników roślin wspomagających układ krążenia, wzrok i pamięć. Doskonale smakują na surowo, są również idealne jako przetwory lub dodatek do wielu dań.

Oznaczone symbolem programu Polskie Skarby Kulinarne zostały również jaja przepiórcze, barszcz biały, kapusta kiszona, ogórki konserwowe i  kiełbasa biała parzona.

Linia Makro Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze w opakowaniach dostosowanych do potrzeb profesjonalnej kuchni, m.in.: ryże, kasze, sosy, miody, warzywa i owoce.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LISTOPAD / GRUDZIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 12.02.2020
Aktualizacja: 12.02.2020