Rebranding w Best Western

Udostępnij artykuł

Dyrektor sieci David Kong potwierdził, że plan zaakceptowało 55 proc. właścicieli hoteli. Zmiany dokonywane są w celu osiągnięcia większej spójności marki. Hotele Best Western Plus i Premier zostaną wyposażone w nowe akcesoria (m.in. pościel i przybory toaletowe).

Według przedtswicieli sieci wprowadzenie nowych poziomów jest konieczne, aby powstrzymać stałe problemy z identyfikacją przez klientów marki, która skupia na całym świecie hotele o różnym standardzie. Dyrekcja zapowiada, że zmiany powinny zakończyć się do lutego przyszłego roku. Informacje o rebrandingu wraz z listą hoteli dotrą również do biur podróży, partnerów sieci, tak aby oni również mogli przygotować się do zmian.

Z marką Best Western związanych jest sześć hoteli w naszym kraju zlokalizowanych w Krakowie, Wrocławiu, Zakopanem, Białymstoku, Białowieży oraz Ożarowie Mazowieckim koło Warszawy. Siódmy hotel zostanie oddany do użytku w I kwartale 2010 roku w Katowicach. Best Western zapowiada, że do końca 2010 roku w Polsce będzie funkcjonowało 10 hoteli sieci. Pod marką Best Western, powstałej w Stanach Zjednoczonych w 1946 roku, działa obecnie 4 tys. hoteli zlokalizowanych w 80 krajach. Wszystkie hotele Best Western to obiekty będące własnością prywatnych właścicieli.
Ostatnio, jak juz informowalismy, do sieci Best Western w Polsce dołączy nowy obiekt. Jest nim trzygwiazdkowy hotel Symfonia usytuowany w Osjakowie, przy trasie krajowej nr 8, pomiędzy Warszawą a Wrocławiem. Planowane otwarcie hotelu nastąpi w czwartym kwartale 2010 roku. Będzie to ósmy obiekt tej sieci w naszym kraju.
 

Opublikowano: 22.04.2010
Aktualizacja: 22.04.2010