[POD NASZYM PATRONATEM] Jeśli nie zdążyłeś jeszcze wziąć udziału w wiosennej edycji Restaurant Week, masz na to szansę. Ze względu na rekordowe zainteresowanie gości, Festiwal zostaje przedłużony do 15 kwietnia. Najlepsze restauracje z 14 regionów Polski zapraszają na popisowe trzydaniowe menu spoza karty. W cenie 59 zł (15 zł rabatu z Visa) znajdzie się też prezent od partnerów.

Pierwotnie zakładano, że wiosenna edycja Festiwalu zakończy się 10 kwietnia. Organizatorzy, ze względu na ogromne zainteresowanie i liczne prośby gości, zdecydowali się wydłużyć ten czas o pięć dni, do 15 kwietnia.
Dzięki przedłużeniu Festiwalu do 15 kwietnia goście będą mieli szansę odwiedzić najlepsze restauracje, do których nie zdążyli jeszcze zajrzeć. – zaznacza Ewa Pawella, współorganizatorka Restaurant Week. Do odkrycia będzie blisko 250 restauracji. Także 1500 dań spoza regularnej karty, skomponowanych z wykorzystaniem super składników w myśl idei #FoodFeelsGood. Wspólnie z restauratorami namawiamy więc naszych gości: zadbajmy o siebie i bliskich, dajmy się ugościć w najlepszych restauracjach i poprzez jedzenie poprawmy samopoczucie. Teraz to szczególnie istotne – zachęca.
Czas do 15 kwietnia
W przedłużonej edycji Restaurant Week swój udział zadeklarowały restauracje ze wszystkich 14 regionów (nowość Radom i Częstochowa!) biorących udział w Festiwalu najlepszych restauracji. Wśród nich m.in. warszawskie Lobster House, Frank Winebar&Shop, Hoża Argentine SteakHouse, Niewinni Czarodzieje czy Na Lato. W Restaurant Week wezmą udział także takie restauracje jak: krakowski Tużurek, łódzka Przędzalnia, poznańska Forno Italia, trójmiejska Chmielna by Grzegorz Labuda, wrocławska xx, rzeszowska Oranżeria, śląska Kreweta Tempura Bar. Również białostocka Osteria Wino i Smak, radomska Pasja, częstochowska Toscana Restauracja&Pizzeria, mazurska Staromiejska 2.0, szczecińska Kresowa oraz lubelskie Loco Toco.
Do 15 kwietnia będzie można spróbować unikalnych dań, których nie znajdziemy w regularnym menu. Pate z polnej przepiórki i indyka wzmacniane wiejskim klarowanym masłem i starzoną brandy z galaretką z dziko rosnącego rokitnika (BulwaR), przepiórka faszerowana kaszanką z krokietem ziemniaczanym, fasolką szparagową, jabłkiem w syropie z trawy żubrowej i pudrem z jarmużu (Rukola) czy risotto z sepią, musem pietruszkowym. Także oliwą koperkową, fasolką szparagową zieloną, rzodkiewką, sosem rakowym i chipsem z tapioki (Włoska 16) czy mule w winie z chili, masłem i pietruszką (The Lobster House) to zaledwie kilka spośród wielu propozycji od najlepszych szefów.
Prezenty dla gości
Zestaw składający się z przystawki, dania głównego i deseru będzie dostępny w specjalnej cenie 59 zł. Każdy pełnoletni gość otrzyma w prezencie także festiwalowy koktajl – do wyboru – Martini Fiero & Kinley Tonic Water lub mocktail Kinley Yuzu. Co więcej – na RestaurantWeek.pl na każdego gościa czeka kod rabatowy 15 zł w oknie płatności na końcu rezerwacji (kod przeznaczony tylko do płatności Visa).
W festiwalowym menu tradycyjnie dostępne będą dania wegetariańskie i wegańskie, mięsne i rybne. Miejsca w wybranej restauracji można już rezerwować na stronie Festiwalu RestaurantWeek.pl lub wygodnie w aplikacji app.rclb.pl. Należy wybrać liczbę osób, datę, godzinę oraz jedno z dwóch menu. Każda wizyta w restauracji podczas Restaurant Week jest przewidziana na 90 minut. Festiwal pozostaje wierny filozofii #SzanujJedzenie. Dzięki wcześniejszemu wyborowi menu przy dokonywaniu rezerwacji online marnowanie żywności w restauracjach ograniczone jest do minimum.
Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.