Restaurant Week przedłużony do 15 kwietnia

Udostępnij artykuł

[POD NASZYM PATRONATEM] Jeśli nie zdążyłeś jeszcze wziąć udziału w wiosennej edycji Restaurant Week, masz na to szansę. Ze względu na rekordowe zainteresowanie gości, Festiwal zostaje przedłużony do 15 kwietnia. Najlepsze restauracje z 14 regionów Polski zapraszają na popisowe  trzydaniowe menu spoza karty. W cenie 59 zł (15 zł rabatu z Visa) znajdzie się też prezent od partnerów.

Pierwotnie zakładano, że wiosenna edycja Festiwalu zakończy się 10 kwietnia. Organizatorzy, ze względu na ogromne zainteresowanie i liczne prośby gości, zdecydowali się wydłużyć ten czas o pięć dni, do 15 kwietnia.

Dzięki przedłużeniu Festiwalu do 15 kwietnia goście będą mieli szansę odwiedzić najlepsze restauracje, do których nie zdążyli jeszcze zajrzeć.zaznacza Ewa Pawella, współorganizatorka Restaurant Week. Do odkrycia będzie blisko 250 restauracji. Także 1500 dań spoza regularnej karty, skomponowanych z wykorzystaniem super składników w myśl idei #FoodFeelsGood. Wspólnie z restauratorami namawiamy więc naszych gości: zadbajmy o siebie i bliskich, dajmy się ugościć w najlepszych restauracjach i poprzez jedzenie poprawmy samopoczucie. Teraz to szczególnie istotne – zachęca.

Czas do 15 kwietnia

W przedłużonej edycji Restaurant Week swój udział zadeklarowały restauracje ze wszystkich 14 regionów (nowość Radom i Częstochowa!) biorących udział w Festiwalu najlepszych restauracji. Wśród nich m.in. warszawskie Lobster House, Frank Winebar&Shop, Hoża Argentine SteakHouse, Niewinni Czarodzieje czy Na Lato. W Restaurant Week wezmą udział także takie restauracje jak: krakowski Tużurek, łódzka Przędzalnia, poznańska Forno Italia, trójmiejska Chmielna by Grzegorz Labuda, wrocławska xx, rzeszowska Oranżeria, śląska Kreweta Tempura Bar. Również białostocka Osteria Wino i Smak, radomska Pasja, częstochowska Toscana Restauracja&Pizzeria, mazurska Staromiejska 2.0, szczecińska Kresowa oraz lubelskie Loco Toco.

Do 15 kwietnia będzie można spróbować unikalnych dań, których nie znajdziemy w regularnym menu. Pate z polnej przepiórki i indyka wzmacniane wiejskim klarowanym masłem i starzoną brandy z galaretką z dziko rosnącego rokitnika (BulwaR), przepiórka faszerowana kaszanką z krokietem ziemniaczanym, fasolką szparagową, jabłkiem w syropie z trawy żubrowej i pudrem z jarmużu (Rukola) czy risotto z sepią, musem pietruszkowym. Także oliwą koperkową, fasolką szparagową zieloną, rzodkiewką, sosem rakowym i chipsem z tapioki (Włoska 16) czy mule w winie z chili, masłem i pietruszką (The Lobster House) to zaledwie kilka spośród wielu propozycji od najlepszych szefów.

Prezenty dla gości

Zestaw składający się z przystawki, dania głównego i deseru będzie dostępny w specjalnej cenie 59 zł. Każdy pełnoletni gość otrzyma w prezencie także festiwalowy  koktajl – do wyboru – Martini Fiero & Kinley Tonic Water lub mocktail Kinley Yuzu. Co więcej – na RestaurantWeek.pl na każdego gościa czeka kod rabatowy 15 zł w oknie płatności na końcu rezerwacji (kod przeznaczony tylko do płatności Visa).

W festiwalowym menu tradycyjnie dostępne będą dania wegetariańskie i wegańskie, mięsne i rybne. Miejsca w wybranej restauracji można już rezerwować na stronie Festiwalu RestaurantWeek.pl lub wygodnie w aplikacji app.rclb.pl. Należy wybrać liczbę osób, datę, godzinę oraz jedno z dwóch menu. Każda wizyta w restauracji podczas Restaurant Week jest przewidziana na 90 minut. Festiwal pozostaje wierny filozofii #SzanujJedzenie. Dzięki wcześniejszemu wyborowi menu przy dokonywaniu rezerwacji online marnowanie żywności w restauracjach ograniczone jest do minimum.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.