Rok współpracy Too Good To Go i Costa Coffee. Prawie 63 tys. uratowanych posiłków

Aplikacja obchodzi właśnie swoje drugie urodziny w Polsce. Ta wyjątkowa okazja łączy się z pierwszą rocznicą współpracy z siecią kawiarni. Przez 365 dni, przed zmarnowaniem uratowane zostały 62 930 posiłki, w tym kanapki, tarty, oraz ciasta. Tak duża liczba zamówień sprawiła, że 157 325 kg CO2 nie poszło na marne. 133 096 osób dodało kawiarnię do ulubionych, dając jej przy tym średnią ocen 4,72.

Współpraca z Too Good To Go jest czymś naprawdę wyjątkowym w portfolio naszej marki. Dowodem jest zadowolenie naszych gości, które wyrażają w pozytywnych ocenach w aplikacji TGTG. Nadwyżki żywności są poważnym problemem w dzisiejszym świecie. Wiele produktów, którym termin ważności zbliża się ku końcowi jest wyrzucanych. Choć w żaden sposób nie odstają od reszty smakiem i jakością. Dbałość o środowisko jest w DNA Costa Coffee. Dlatego jesteśmy dumni z uratowanych paczek niespodzianek, które z miesiąca na miesiąc zyskują coraz większą popularność. Osiągnięte przez ten rok liczby robią ogromne wrażenie. Jestem pewna, że to dopiero początekmówi Joanna Ulkowska, Head of Retail Marketing Costa Coffee.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE czerwiec-lipiec 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.