Ruszył pierwszy lokal nowej marki. W planach stworzenie sieci

Udostępnij artykuł
Restauracja Juju z kuchnią perską dołączyła do grona najemców Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi. Znajduje się w strefie food court na poziomie 1.  To pierwszy w Polsce lokal nowej marki. W planach właścicieli jest stworzenie sieci pod tym szyldem w różnych miastach.

Restauracja serwuje potrawy przyrządzane z oryginalnych składników i bazujące na tradycyjnych przepisach kuchni perskiej. W menu są m.in. dania główne, orientalne zupy, napoje i desery.

To kolejny nowy lokal na gastronomicznej mapie Sukcesji. Niedawno, na powierzchni 800 mkw., została otwarta restauracja Włoski Temat z kuchnią włoską.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Sukcesywnie urozmaicamy usługowy i gastronomiczny tenant mix, ponieważ takie są oczekiwania naszych klientów i wymogi zmieniającego się rynku. Dbamy o to, by wśród najemców były zarówno znane marki, jak  i  nowe, autorskie koncepty. Dzięki temu klienci zyskują zróżnicowaną ofertę, dostosowaną do własnych potrzeb i zasobności portfeli – mówi Dariusz Michalak, dyrektor ds. komercjalizacji Sukcesji.

Sukcesja jest najnowszym centrum handlowym w Łodzi, położonym blisko ścisłego centrum, w sąsiedztwie m.in. Expo Łódź, Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ i nowych osiedli mieszkaniowych. Na ponad 128 tys. mkw. powierzchni całkowitej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu znajdują się pasaż handlowy ze strefą gastronomiczną i część rekreacyjno-rozrywkowa z najnowocześniejszym w Łodzi dziewięcio salowym kinem Helios. Do dyspozycji klientów jest dwupoziomowy parking na ponad 1 tys. miejsc, na którym są dwie stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Inwestorem jest spółka Fabryka Biznesu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 25.02.2020
Aktualizacja: 26.02.2020