Marka właśnie otworzyła nowy lokal na warszawskich Kabatach (Aleja Komisji Edukacji Narodowej 24). To pierwszy punkt obsługujący wszystkie trzy brandy: Salad Story, WrapMe! oraz Haru Ramen & More.
Lokal służy też jako hub to odbioru bezpośredniego, można zamawiać na telefon bezpośrednio w restauracji.
Salad Story to sieć restauracji szybkiej obsługi. Serwuje zdrową żywność: duże sałatki przygotowywane w kilka chwil bezpośrednio na zamówienie gości, ręcznie kręcone sosy na bazie oliwy lub jogurtu, sezonowe zupy kremy, ciepłe lunchowe wrapy, hot boxy na bazie kaszy, ryżu lub makaronu oraz świeżo wyciskane soki. Goście restauracji mają także do wyboru aż 50 naturalnych składników.
Naszą misją jest udowodnienie Polkom i Polakom, że zdrowe jedzenie może być nie tylko łatwo i szybko dostępne, ale przede wszystkim może wspaniale smakować. Dlatego wszystkie dressingi, zupy czy marynaty przygotowujemy codziennie z samych naturalnych składników, bez żadnych konserwantów i polepszaczy smaku. Naturalne i świeże składniki oraz oryginalne receptury są gwarancją najwyższej jakości potraw i doskonałego smaku. Wkładamy w to dużo serca, bo kochamy naturalne i świeże jedzenie w miejskim stylu– zapewnia Anna Krajewska.
Sieć Salad Story powstała w 2007 roku. Od października 2015 roku firmą samodzielnie zarządza Anna Krajewska i od tego momentu Salad Story przeszło szereg zmian, które pozwoliły na unowocześnienie konceptu i dotarcie do szerszej grupy klientów. We wrześniu 2017 roku Anna Krajewska powołała do życia drugi brand: WrapMe! by Salad Story, a w czasie pandemii kolejny Haru Ramen & More. Wraz z początkiem 2018 roku sieć pozyskała mniejszościowego udziałowca – spółkę Movens Capital, która dokapitalizowała Salad Story kwotą kilku milionów złotych.
RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.