Sfinks rozwija markę Piwiarnia Warki

Udostępnij artykuł
Spółka zarządzająca kilkoma sieciami otworzyła nowy pub pod szyldem Piwiarnia Warki. Mieści się w samym sercu Krakowa, przy ul. Grodzkiej 9 i prowadzony jest we franczyzie. Jest to już trzeci lokal marki na mapie stolicy Małopolski. Do końca pierwszego kwartału br. Sfinks planuje uruchomić jeszcze co najmniej dwa puby.

Najnowsza Piwiarnia Warki w Krakowie zajmuje blisko 250 mkw. powierzchni i dysponuje 85 miejscami dla gości. Wystrój lokalu utrzymany jest w klimacie tradycyjnych pubów z Wysp Brytyjskich, co w połączeniu z zabytkowym charakterem krakowskiego Starego Miasta tworzy unikalną atmosferę. Na klientów czeka szeroki wybór piw z oferty Grupy Żywiec, a także nowe menu z piwnymi przekąskami i daniami, w tym tradycyjne zakąski jak tatar i galareta, burgery, grillowane żeberka, golonka czy steki, których oferta została przygotowana specjalnie dla tego lokalu. W lokalu można też na bieżąco śledzić wydarzenia sportowe z różnych dyscyplin dzięki telewizyjnym transmisjom na żywo. Piwiarnia Warki przy Grodzkiej jest czynna od poniedziałku do niedzieli w godzinach 15.00-24.00.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Piwiarnia Warki to miejsce stworzone do wspólnego kibicowania w gronie znajomych. Każdego dnia można tu poczuć dreszczyk sportowych emocji – na ekranach restauracyjnych telewizorów praktycznie przez cały czas transmitowane są rozmaite rozgrywki i zawody. Biorąc pod uwagę atrakcyjne położenie nowego lokalu w Krakowie, liczymy, że będzie on chętnie odwiedzany zarówno przez mieszkańców miasta, jak i turystów z Polski i za granicy. W ramach rozwoju sieci planujemy też intensywny rozwój Piwiarni Warki w całym kraju. W związku z tym już pracujemy nad kolejnymi otwarciami. Jeszcze do końca marca chcemy uruchomić co najmniej dwa nowe puby – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Piwiarnia Warki.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 13.02.2019
Aktualizacja: 13.02.2019