Starbucks z 72. kawiarnią w Polsce

Udostępnij artykuł
Otwarcie w nowej lokalizacji jest częścią strategii rozwoju zakładającej obecność marki także w mniejszych miastach. Lokal będzie dostępny dla gości jeszcze przed Nowym Rokiem. 30 stycznia marka zaprosi do nowego punktu zlokalizowanego w Galerii Handlowej Focus Mall w Zielonej Górze.

Już w najbliższy poniedziałek (30 grudnia), na dzień przed Sylwestrem, mieszkańcy Zielonej Góry będą mieli okazję wziąć udział w wyjątkowym wydarzeniu – otwarciu pierwszej kawiarni Starbucks w mieście. Nowy lokal o powierzchni ponad 117 mkw. będzie mieścił się w centrum handlowym Focus Mall przy ul. Wrocławskiej 17 i zaoferuje gościom ponad 60 miejsc siedzących (45 wewnątrz i 22 na patio). Do dyspozycji odwiedzających kawiarnię będzie także bezpłatne Wifi. Wejście do kawiarni będzie możliwe wyłącznie od zewnątrz galerii.

Otwarcie pierwszego lokalu Starbucks w Zielonej Górze to dla nas ważne wydarzenie. Cieszymy się, że po tylu latach nareszcie możemy zaprosić Zielonogórzan na otwarcie i razem z nimi rozpocząć Nowy Rok. Mam nadzieję, że 2020 przyniesie nam wszystkim dużo radości, a nasza kawiarnia szybko zyska sympatię i stanie się jednym z ulubionych punktów na lokalnej mapie – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager Starbucks Polska.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LISTOPAD / GRUDZIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Każdy z gości, który odwiedzi kawiarnię w dniu otwarcia otrzyma zamówiony napój w wielorazowym kubku. Natomiast na tych, którzy posiadają już własny ulubiony kubek i przyjdą razem z nim, będzie czekała zniżka 1 PLN w ramach akcji Bring Your Own Tumbler, która zachęca gości do proekologicznych zachowań i rezygnacji z jednorazowych kubków.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 30.12.2019
Aktualizacja: 30.12.2019