Starbucks z nową kawiarnią w Gdańsku i sezonowym punktem w Sopocie

Udostępnij artykuł
W tym roku sieć obchodzi 50. rocznicę swojej działalności na świecie. Kawiarnia w Gdańsku przy ul. Rajskiej jest 69. lokalem Starbucks w Polsce. Poza kawa w punkcie zjemy również przekąski na ciepło i na zimno.

Jak w każdej kawiarni Starbucks, duży nacisk położono także na wystrój wnętrza. Nowo otwarta kawiarnia to łącznie 76 miejsc siedzących w środku oraz na patio. Wnętrze podzielono na strefy, w których goście mogą spędzić czas ze znajomymi lub znaleźć odpowiednie miejsce do spotkań biznesowych, pracy i nauki. Wystrój lokalu stanowi połączenie charakterystycznych dla marki kolorów, elementów wykończenia i grafik, nawiązujących do procesu powstawania ziaren kawy. W lokalu oprócz standardowych kanap i foteli, dostępne są także wspólne stoły, gniazdka elektryczne i szybkie łącze Wi-Fi.

Marka postawiła również na nowoczesny ekspres do kawy – Mastrena II, który wiąże się z dużo szybszym przygotowywaniu napojów kofeinowych oraz bezkofeinowych i lepszej wydajności pracy. Jak wskazuje Starbucks lokal przy ul. Rajskiej jest pierwszą kawiarnią w Polsce zaopatrzoną w tego typu sprzęt.

Plażowy łyk ochłody

Sezonowa kawiarnia Starbucks zlokalizowana jest niedaleko słynnego Monciaka w Sopocie.

Starbucks to marka od zawsze nastawiona na budowanie relacji. Nieustannie staramy się być bliżej naszych Gości, czego efektem jest wakacyjny koncept. W tym roku po raz kolejny dajemy naszym Gościom możliwość delektowania się ulubionymi napojami w czasie długo wyczekiwanych wakacji. Cieszymy się, że pomimo sytuacji pandemicznej udało nam się nie tylko po raz kolejny otworzyć naszą kawiarnię sezonową, ale także uruchomić nowy lokal dla mieszkańców Gdańska– mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 30.06.2021
Aktualizacja: 30.06.2021