Sto punktów z ofertą gastronomiczną i sklepową bp na Glovo

Udostępnij artykuł
Sieć stacji paliw oraz hiszpański gracz branży delivery uruchomiły właśnie setny punkt, z którego użytkownicy aplikacji mogą zamówić artykuły z Wild Bean Café i sklepów bp. Firmy współpracują ze sobą od niemal roku, rozszerzając wspólne działania o kolejne miasta.

Glovo oraz sieć stacji paliw bp rozpoczęły współpracę na polskim rynku we wrześniu 2020 r. Podczas próbnego etapu, uruchomiono możliwość zamówień za pomocą aplikacji produktów i dań z kilku stacji w Krakowie i Warszawie. Pilotaż okazał się sukcesem. Współpraca objęła cały kraj, a dziś uruchamiają możliwość zamawiania produktów na setnej stacji bp Odra w Raciborzu.

Podczas roku współpracy, użytkownicy Glovo złożyli ponad 40 tys. zamówień ze stacji bp. Kurierzy dostarczyli przeróżne produkty dostępne w ofercie. W Polsce oferta Wild Bean Café i produkty sklepowe bp dostępne są w aplikacji w sekcjach: kawa i przekąski, jedzenie, artykuły spożywcze. Oferta sklepowa obejmuje ponad 800 produktów.

Jednym z kluczowych filarów rozwoju oferty Glovo jest nawiązywanie współpracy z godnymi zaufania i popularnymi firmami. Takimi, które są w stanie odpowiedzieć na potrzeby naszych użytkowników i zaoferować im innowacyjne rozwiązania biznesowe. Nasze wspólne działania z bp doskonale wpisują się w tę strategię. Naszym celem jest docieranie do wszystkich, którzy potrzebują usług delivery. Mnogość stacji bp i ich doskonałe lokalizacje nam to ułatwiają. Cieszymy się, że współpraca idzie w dobrym kierunku – podkreśla Carlos Silván, General Manager Glovo Polska.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE czerwiec-lipiec 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Mobilność Glovo i duża ilość stacji bp pozwoliły na rozwój współpracy. Firmy, jak podkreślają, nie kończą na stu punktach partnerskich.

Szybki i łatwy dostęp do produktów zyskał nowe oblicze, jeśli chodzi o stacje bp. To już nie tylko  24/7 dostęp na stacji, ale też – dzięki opcji home delivery – w domu.  Glovo idealne uzupełnienia dostępność naszych produktów począwszy od dań z kawiarni na lodach czy asortymencie grillowym kończąc. Sto stacji bp w aplikacji Glovo pokazuje jasno, że to kierunek, który warto kontynuować. Nie ma konkretnych limitów wagowych zamówień za pomocą Glovo, Jednak ciężar zakupów nie powinien przekraczać fizycznych możliwości dostawcy, Czyli 8-9 kg, oraz wymiarów plecaka dostawczego: 40 x 40 x 30 cm. Dzięki dostawie bezkontaktowej Glovo oraz niezwykle wysokim standardom sanitarnym bp, dostawy pozostają w pełni bezpieczne dla użytkowników. Dostępność usługi jest uzależniona od aktualnej dostępności dostawców w poszczególnych dzielnicach miast, w których dostępne są usługi Glovo – mówi Magdalena Kandefer – Kańtoch, rzecznik prasowy bp w Polsce.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.