Stopiątka rozwija portfolio

W pierwszych dwóch tygodniach września sieć otworzyła pięć nowych pizzerii. Spośród nich, trzy należą do franczyzobiorców już związanych z marką.

Coraz więcej naszych partnerów decyduje się na inwestycje w kolejne pizzerie. 40 proc. franczyzobiorców to osoby, które prowadzą dwie i więcej pizzerii. Rekordzista posiada cztery placówki mówi Marcin Ciesielski, prezes firmy Mastergrupa, do której należy sieć pizzerii Stopiątka. Kluczowym narzędziem są działania online, których celem jest widoczność w internecie. Dzięki temu większość Stopiątek zarabia już od pierwszego miesiąca po otwarciu. Nie tylko wychodzą na zero, ale już zarabiają.

Urozmaicenie oferty

Latem firma realizowała projekt z Coca-Colą oferując koktajle opierając się na marce Kinley. Oferta skłania do dłuższego spędzania czasu w pizzerii i do domawiania dań m.in. makaronów. Aktualnie sieć przygotowuje jesienna ofertę koktajli.  

W tej chwili w całej Polsce działa 76 pizzerii Stopiątka

Mastergrupa rozwija również sieć mniejszego formatu pizzerii – Stopiątka Fabryka. To zautomatyzowany model pizzerii, nastawiony na szybką realizację zamówień przy minimalnym udziale pracowników. Większość czynności wykonywana jest w ciągu technologicznym, którego istotnym elementem jest taśma produkcyjna z piecem przelotowym, inspirowana urządzeniami fabrycznymi. Stąd też nazwa Stopiątka Fabryka. Przygotowanie pizzy trwa 6 minut, a z zapakowaniem i wydaniem klientowi 9 min. Koncept ruszył na początku tego roku i w tej chwili działają trzy pizzerie Stopiątka Fabryka.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.