Subway ma 50 restauracji na stacjach AMIC Energy

Udostępnij artykuł
Otwarcie kolejnej placówki połączono z szeregiem specjalnych promocji dla klientów i fanów oferty SUBWAY® na  przebudowanej  stacji AMIC Energy w Gliwicach. Od 30 września mieszkańcy Gliwic, kierowcy, klienci i wszyscy odwiedzający stację przy ul. Pszczyńskiej 100A, mogą skorzystać z szerokiej oferty sandwiczy, wrapów i sałatek w ramach menu SUBWAY®, jak również z licznych promocji przygotowanych specjalnie dla nich.

Świętowanie otwarcia 50-tej restauracji w sieci AMIC Energy zostało zaplanowane na wszystkich stacjach z SUBWAY®. Od 30 września do 7 października 2021 roku na każdej stacji AMIC Energy z SUBWAY® klienci, kupujący dowolnego SUBa, otrzymają ciasteczko gratis.

Wdrożenie projektu SUBWAY®, jako głównego konceptu gastronomicznego sieci AMIC Energy, zapewniło nam przede wszystkim szeroką i różnorodną ofertę. Waga coraz większej świadomości oraz oczekiwań klientów, skłoniła nas do rozwoju konceptu SUBWAY®, co bardzo szybko spotkało się ze wzrostem liczby osób odwiedzających nasze stacje. Klienci docenili naszą odpowiedź na ich oczekiwania. Wysoka jakość produktów, możliwość samodzielnego komponowania posiłku oraz dostępność wielu propozycji smakowych. W tym również  wegańskich, połączona z możliwością szybkiego zjedzenia posiłku, w drodze do pracy czy szkoły sprawiła, że na nasze stacje są częściej odwiedzane. Niejednokrotnie również przez Klientów niezmotoryzowanych – komentuje Irmina Karpińska Marketing & Convenience Director. Dynamiczny rozwój konceptu SUBWAY® na stacjach AMIC Energy był również niezmiernie istotny w trakcie pandemii. Precyzyjne procedury SUBWAY® związane ze standardami czystości, myciem rąk oraz zmianą rękawiczek przed przygotowaniem każdego produktu wpłynęły na zaufanie i poczucie bezpieczeństwa wśród naszych klientów.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<

AMIC Energy rozwija się w bardzo dynamicznym tempie. Wdrożenie restauracji SUBWAY® na 50-ciu stacjach paliw w zaledwie trzy lata wymagało pełnego zaangażowania całego zespołu, pracowników, operatorów oraz sprzedawców AMIC Polska. Wyzwania napotkane na tej drodze to m.in. dopasowanie konceptu do powierzchni stacji, szkolenia sprzedawców, oraz utrzymanie procedur i wysokich standardów w ramach działań operacyjnych – komentuje Joanna Chodakiewicz, Senior Category Manager. Od roku 2020 dynamicznie rozwijamy współpracę z trzema platformami umożliwiającymi dostawę oferty gastronomicznej. Nasze produkty można zamówić na Uber Eats, Pyszne.pl oraz Glovo. To była bardzo dobra decyzja, która pozytywnie wpłynęła na sprzedaż naszej oferty również w trakcie pandemii, i jak pokazują wyniki, utrzymuje się na stabilnym poziomie również teraz, gdy działalność lokali gastronomicznych została wznowiona.

AMIC Energy nie zwalnia tempa. Wkrótce planujemy uruchomienie kolejnych punktów z SUBWAY®. Trzy z nich zaplanowane zostały jeszcze w tym roku.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 01.10.2021
Aktualizacja: 01.10.2021