Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne dostępne na portalu biznesowym LinkedIn

Udostępnij artykuł
Czasopisma, wydawane przez BROG B2B – media efektywnej komunikacji, zadebiutowały na zawodowo-biznesowej platformie społecznościowej LinkedIn. Od teraz newsy, unikatowe materiały na wyłączność oraz najważniejsze informacje z branży HoReCa będą łatwo dostępne dla profesjonalistów posiadających konto w serwisie LinkedIn.

Trwająca od prawie roku pandemia SARS-COV-2 wymusiła wiele zmian w zakresie naszych codziennych nawyków. Ograniczona swoboda przemieszczania, praca i nauka zdalna, sprawiły, że nagle wszyscy musieliśmy w znacznej mierze zrezygnować z bezpośrednich kontaktów międzyludzkich. Siłą rzeczy nasze życie prywatne i zawodowe przeniosło się do sieci.

Pandemia mocno uderzyła zarówno w rynek handlu detalicznego, jak i sektor HoReCa. To branże, z którymi jako wydawnictwo jesteśmy w bliskich relacjach od lat. Brak możliwości bezpośrednich spotkań, udziału w konferencjach oraz kuluarowych rozmowach, rynkowi profesjonaliści, ceniący rzetelne, rynkowe informacje również chcieli zrekompensować w sieci. Stąd już od niemal roku obserwujemy rosnący ruch unikalnych użytkowników na naszych branżowych portalach www.horecanet.pl oraz www.petrolnet.pl. Chcąc jeszcze bardziej ułatwić kontakt profesjonalistów z najnowszymi informacjami publikowanymi w naszych mediach, pod koniec lutego 2021 roku tytuły „Świat Hoteli”, „Nowości Gastronomiczne” oraz „Stacja Benzynowa & Convenience Store”oficjalnie zadebiutowały na LinkedIn – powiedział Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B media efektywnej komunikacji.

Newsy dostępne także na LinkedIn

Nasza obecność w biznesowych mediach społecznościowych pozwoli nam jeszcze bardziej zacieśnić dotychczasową, bliską współpracę z profesjonalistami branży HoReCa, retail, convenience oraz stacji paliw. W ostatnim roku wiele naszych publikacji, w tym najnowsze numery magazynów „Nowości Gastronomiczne”, „Świat Hoteli” czy „Stacja Benzynowa & Convenience Store” były chętnie udostępniane oraz z entuzjazmem komentowane przez użytkowników LinkedIn. Mam nadzieję, że dzięki oficjalnym kanałom czasopism będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych czytelników – skomentowała Karolina Stępniak, redaktor naczelna magazynu „Świat Hoteli” dyrektor wydawnicza oraz członek zarządu BROG B2B media efektywnej komunikacji.

W nowej, cyfrowej rzeczywistości kolejne kanały komunikacji są wartością dodaną także dla naszych partnerów biznesowych. Dzięki obecności na LinkedIn wydania naszych czasopism – od zawsze bezpłatnych i dostępnych dla wszystkich dzięki interaktywnej wersji on-line – z pewnością poszerzą liczne dotychczas grono odbiorców – podsumował Zbigniew Pąk, dyrektor sprzedaży BROG B2B media efektywnej komunikacji.

LinkedIn to największa sieć społeczności zawodowej na świecie, licząca ponad 645 milionów użytkowników w ponad 200 krajach. Jej misją jest kontaktowanie specjalistów na świecie, aby umożliwić im wzrost efektywności i osiągnięcie sukcesu.

BROG B2B media efektywnej komunikacji – właściciel i wydawca portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl; czasopism: „Świat Hoteli” pod redakcją Karoliny Stępniak, „Nowości Gastronomiczne” i „Sweets & Coffee” pod redakcją Mileny Kaszuby-Janus oraz „Stacja Benzynowa & Convenience Store” pod redakcją Edwina Kaniuka. Spółka jest również organizatorem konferencji biznesowych: Profit Hotel Forum, Food Business Forum, Sweets & Coffee Forum oraz Forum PetroTrend.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.02.2021
Aktualizacja: 23.02.2021