Tork oferuje pomoc w sprostaniu nowym wymaganiom dotyczącym higieny

Udostępnij artykuł
Kampania „Zapewnij nowe standardy higieny” to kompleksowy zestaw materiałów, z którego mogą korzystać firmy, tworząc plan ponownego otwarcia i aktualizując dotychczasowe procedury higieniczne. Bezpłatny, dostępny do pobrania zestaw narzędzi „Powrót do pracy” („Back to Business”) pomaga spełnić wymagania nowej rzeczywistości i sprawia, że ludzie mogą poczuć się bezpiecznie. Dzięki bogatej wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu w dziedzinie higieny, Tork wspiera firmy w skutecznym spełnianiu podwyższonych wymagań higienicznych.

81 proc. respondentów, którzy wzięli udział w ostatnim światowym badaniu zwiększyło swoje oczekiwania dotyczące higieny i bezpieczeństwa w toaletach publicznych w porównaniu
z sytuacją przed pandemią COVID-19, a przestrzeganie zasad higieny nigdy dotąd nie było dla nich tak ważne.[1]

Ostatnie miesiące były wyzwaniem dla firm – tych, które pozostały otwarte, jak również tych, które pracowały w ograniczonym zakresie. Wzrosły oczekiwania klientów dotyczące higieny, a przy ponownym uruchomieniu działalności, procedury higieniczne są poddawane dokładniejszej kontroli – podkreśla Don Lewis, prezes Essity Professional Hygiene. – Tork oferuje rozwiązania w oparciu o wieloletnie doświadczenie i najnowsze wytyczne ogólnoświatowych organizacji zdrowia publicznego. Naszym celem jest pomoc w utrzymaniu higieny w obiektach i wsparcie naszych klientów w tym trudnym czasie.

Nowe materiały dla firm zawierają:

  • Bezpłatny, dostosowany do różnych potrzeb zestaw narzędzi „Powrót do pracy” („Back to Business”) zawierający oznakowania i listy kontrolne, które mogą być wykorzystane jako część planu ponownego otwarcia biznesu.
  • Infografiki i filmy edukacyjne, które szczegółowo opisują, w jaki sposób rozwiązania higieniczne, takie jak ręczniki papierowe, produkty do pielęgnacji skóry, chusteczki higieniczne i systemy serwetek, przyczyniają się do stworzenia czystszego
    i bezpieczniejszego obiektu.
  • Rekomendacje dotyczące produktów Tork pomagające zapewnić nowe standardy higieny.

Nowa inicjatywa to kontynuacja kampanii Tork Pracuj bezpiecznie, której materiały są nadal dostępne na stronie internetowej marki. Są to zestawy pomocne dla poszczególnych segmentów rynku, m.in. dla służby zdrowia, szkolnictwa wyższego, przemysłu czy gastronomii.

Realizując misję dbania o bezpieczeństwo i tworzenie nowych standardów higieny, marka Tork weźmie udział w tegorocznej edycji Interclean Amsterdam Online 2020. Tork będzie głównym sponsorem wydarzenia, które odbędzie się 3-6 listopada. Specjaliści marki poprowadzą wirtualne sesje i będą uczestniczyć w panelach dyskusyjnych, dzieląc się swoją wiedzą, pomysłami
i inspiracjami. Głównym celem Tork jest zapewnianie i optymalizacja standardów higieny dzięki czyszczeniu opartemu na danych oraz Tork EasyCube®, a także produktom Tork do czyszczenia powierzchni, do higieny rąk i pielęgnacji skóry.

Aby zarejestrować się na Interclean Amsterdam Online 2020, należy kliknąć tutaj. Bezpłatne materiały i więcej informacji o tym, jak Tork wspiera firmy we wprowadzaniu i utrzymaniu nowych standardów higieny: tutaj

[1] https://www.torkusa.com/about/pressroom/make-the-safer-choice

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 03.11.2020
Aktualizacja: 03.11.2020