Tork z tytułem Business Superbrands 2020

Marka Tork – światowy lider branży higienicznej i ochrony zdrowia już po raz drugi została laureatem konkursu Superbrands Polska.
Wojciech Nizio po odebraniu nagrody

Organizacja Superbrands powstała 25 lat temu i obecnie działa w ponad 80 krajach. Wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach i prezentuje historie ich sukcesów, stając się inspiracją dla innych. W Polsce przyznawane są dwa rodzaje nagród – nagroda konsumencka Superbrands oraz Business Superbrands. To drugie wyróżnienie przyznawane jest przez Konfederację Lewiatan. W tym roku w wyniku głosowania członków rady złożonej z ekspertów najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej, która reprezentuje interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej, Tork – marka firmy Essity, znalazła się w gronie najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku i została wyróżniona statuetką.

Eksperci wybierając laureatów oceniają m.in. pozycję rynkową marki w Polsce, jakość oferowanych produktów lub usług, relacje B2B oraz innowacyjność i działania CSR.

Obecność w gronie najsilniejszych marek biznesowych jest nagrodą za nasz nieustanny rozwój i dbałość o klientów – mówi Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager marki Tork, który podczas uroczystej gali XIV edycji konkursu odebrał w imieniu marki nagrodę. – Dzięki kompleksowym usługom i innowacyjnych produktom Tork, każdego dnia firmy mogą dbać o pracowników i gości, oszczędzać czas i pieniądze oraz działać w sposób zrównoważony.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.