Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa podsumowują obsługę letnich festiwali

Udostępnij artykuł

Tegoroczne wydarzenia muzyczne Festiwal Żywiec Męskie Granie 2024 i 30. Pol’and’Rock Festival po raz kolejny zakończyły się sukcesem, a Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa z satysfakcją podsumowują swoje zaangażowanie w te wyjątkowe wydarzenia. Jako oficjalni partnerzy gastronomiczni, zapewnili smaczne jedzenie i zimne napoje zarówno artystom, jak i uczestnikom imprez.

Podczas 7 koncertowych weekendów na Żywiec Męskie Granie 2024, odbywających się w różnych miastach Polski, dostarczyliśmy hektolitry piwa i ponad 30 ton żywności. Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa obsługiwali również cały backstage, gdzie każde danie serwowane artystom było przygotowane wyłącznie z ich produktów.

Jednym z kulinarnych hitów tegorocznej edycji Żywiec Męskie Granie 2024 były croissanty, których podczas koncertów kupiono aż 13 600 sztuk. Szczególną popularnością cieszyły się croissanty z kremem pistacjowym – autorski projekt zrealizowany we współpracy z dostawcą Vandermoortele.

Logistyka dostaw, obejmująca transport świeżych i mrożonych produktów, została zrealizowana z najwyższą starannością, dzięki nowoczesnej flocie chłodni. Na stoiskach gastronomicznych uczestnicy festiwalu mieli okazję spróbować różnorodnych dań, od klasycznych burgerów po tacos i pierożki, co spotkało się z dużym zainteresowaniem.

Udział w Festiwalu Żywiec Męskie Granie to dla nas wyjątkowa okazja, aby zaprezentować naszą ofertę w tak inspirującym i pełnym energii otoczeniu. Cieszymy się, że mogliśmy wspierać organizatorów i artystów, dostarczając produkty najwyższej jakości oraz zapewniając sprawną logistykę, która umożliwiła płynne działanie strefy gastronomicznej. To dla nas zaszczyt być częścią tak prestiżowego wydarzenia – mówi Zenon Badyra, Dyrektor Sprzedaży Transgourmet Foodservice.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<

Równie imponująca była współpraca Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa podczas
30. Pol’and’Rock, na który dostarczono blisko 50 ton żywności. Produkty te trafiły do partnera firmy, który odpowiedzialny był za obsługę zaplecza festiwalowego, w tym cateringu dla wszystkich wolontariuszy (choćby słynny Pokojowy Patrol) i serwis obsługujący backstage.

Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa dziękują organizatorom festiwali za zaufanie oraz wszystkim, którzy odwiedzili strefę gastronomiczną. Firma już teraz przygotowuje się na kolejne wyzwania, jakie przyniesie przyszły rok.

O Transgourmet Foodservice

Transgourmet Foodservice to marka zaopatrująca klientów gastronomicznych za pomocą własnej nowoczesnej floty samochodów ciężarowych z nowoczesnego Centrum Logistyczno-Magazynowego zlokalizowanego w Ożarowie pod Warszawą i Gliwicach oraz sieci magazynów typu cross-dock w całej Polsce.

O Selgros

Selgros to ogólnopolska sieć samoobsługowych hal handlowych, oferująca najwyższą jakość i świeżość produktów oraz pełne zaopatrzenie pod jednym dachem dla osób prowadzących działalność gospodarczą, Klientów z branży HoReCa oraz indywidualnych. Wszechstronna oferta hal Selgros to jeden z najszerszych asortymentów na rynku. Selgros posiada 20 hal handlowych w całej Polsce, zlokalizowanych w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Gliwicach, Lublinie, Łodzi (2 hale), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także Centralne Biuro Firmy), Radomiu, Szczecinie, Siedlcach, Warszawie (4 hale), Wrocławiu (także 2 hale) i Lubinie.

Transgourmet i Selgros to marki handlowe używane przez Transgourmet Polska. Spółka wchodzi w skład Transgourmet Holding AG, która należy do szwajcarskiej Grupy Coop z siedzibą w Bazylei.

Materiał powstał we współpracy z markami Transgourmet Foodservice i Selgros

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 07.10.2024
Aktualizacja: 07.10.2024