Trwa globalna akcja #CampanileWelcomeTo

Udostępnij artykuł
Od Hiszpanii po Polskę, od Wielkiej Brytanii po Italię… i aż na Daleki Wschód. Zielona Kropka Campanile rozpoczęła wielką podróż po Europie i Azji. Od 23 czerwca jej wojaże można śledzić za pośrednictwem animowanych pocztówek udostępnianych w mediach społecznościowych.

Od 23 czerwca Zielona Kropka Campanile, brand hero marki hotelowej zrzeszonej w Louvre Hotels Group, co tydzień wysyła swoim followersom animowane pocztówki. Pochodzą z miejsc, w których wyjątkowe chwile zawsze są na wyciągnięcie ręki.

Akcja #CampanileWelcomeTo to wymyślona w Polsce kampania wizerunkowa o globalnym zasięgu. Działania mają charakter promocji krzyżowej. Włączyły się w nie Europa i Chiny. Animowane pocztówki będą udostępniane zarówno na krajowych profilach marki, jak i na profilach poszczególnych obiektów. Naszym celem jest nie tylko ukazanie całego bogactwa portfolio jednego z naszych wiodących brandów. Także wzmocnienie wizerunku marki Campanile poprzez budowę wokół niej coraz większej i coraz bardziej zaangażowanej grupy odbiorców – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.

ŚWIAT HOTELI – CZERWIEC-LIPIEC 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

W ramach #CampanileWelcomeTo za pomocą animowanych postów udostępnianych w mediach społecznościowych zaprezentowanych zostanie dziewięć krajów i 23 destynacje. Dzięki kampanii fani marki Campanile odkryją nowe miejsca, w których mogą liczyć na nocleg i inne usługi hotelarskie.

Zainaugurowana właśnie kampania potrwa do końca tego roku. Już po pierwszych pozytywnych sygnałach odbiorców planowane są jej następne odsłony. Podróż Zielonej Kropki Campanile można śledzić w mediach społecznościowych za pomocą hashtagu #CampanileWelcomeTo.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 08.07.2021
Aktualizacja: 08.07.2021