White Bear Coffee w Giżycku otwarty

Udostępnij artykuł
W lipcu do dwóch białostockich lokali dołączył kolejny. Obecnie trwają też przygotowania do uruchomienia punktów w Ostrowie Wielkopolskim oraz w Suwałkach.

Sukces białostockich kawiarni pokazał nam, że w mniejszych miastach istnieje spora nisza. Ich mieszkańcy także kochają dobrą kawę i liczą na coś więcej niż tradycyjne menu. Nasza oferta jest wyjątkowa pod każdym względem. Nasi bariści nieustannie wymyślają własne receptury, zmieniające się wraz z porami roku. Napoje powstają na bazie najlepszych kaw, parzonych zarówno w ekspresach, jak i metodami przelewowymi. Dzięki temu dajemy gościom okazję do odkrywania nowych smaków i pokazujemy, że kawa ma różne obliczatłumaczy Marcin Zalewski, współwłaściciel sieci White Bear Coffee.

IMG_4578.jpg

Giżycko to miasto turystyczne i brakowało w nim miejsca, które będzie służyło zarówno odwiedzającym nas z całej Polski gościom, jak i mieszkańcom poza sezonem. Koncept the White Bear Coffee świetnie odpowiada na tę potrzebę. Nasza kawiarnia spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem, zauważamy, że już buduje się wokół niej prężna społeczność stałych bywalców. Mamy nadzieję, że będzie ona tylko rosnąć komentuje Agnieszka Zacharewicz, właścicielka nowo otwartego lokalu w blisko 30-tysięcznym Giżycku.

Nie tylko kawa, ale też lody, ciasta i kanapki

Franczyzie the White Bear Coffee towarzyszy także druga nowo powstała marka – the White Bear Ice Cream, czyli rzemieślnicze lody, produkowane z naturalnych składników. W menu lodowych miśków oprócz ponadczasowych propozycji, jak śmietanka, truskawka czy pistacja, znajdziemy również smaki kawowe, stworzone specjalnie na potrzeby sieci.

Oferta kawiarni to ponadto herbaty, smoothies oraz desery. Nowością jest na przykład gorący pączek z zimnymi lodami w środku. Są także gofry, batony, drożdżówki czy ciasta, a także przekąski na słono – w postaci kanapek.  

Kawiarnie the White Bear Coffee są przemyślane w każdym detalu, mają dopracowany model biznesowy, gotowe zaplecze marketingowe, system szkoleń oraz nowoczesną identyfikacją wizualną. Nasz cel? W ciągu kilku lat chcemy zostać wiodącą marką w kraju i otworzyć 50 kawiarni podsumowuje Marcin Zalewski.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE czerwiec-lipiec 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.