Wielkanocny Targ Kręglickich w Fortecy już 31 marca

Udostępnij artykuł
Wydarzenie w czasie pandemii zostanie zorganizowane tak, by wszyscy, bez tłoku i z zachowaniem środków bezpieczeństwa, zdążyli zrobić potrzebne zakupy. W środę można odwiedzić ulubionych sprzedawców od 9:00, aż do 19.00, a u niektórych złożyć zamówienia na odbiór produktów w sobotę.

We wszystkich salach i na dziedzińcu Fortecy wystawią się ulubieni producenci. Pojawią się też debiutanci. Ze względów bezpieczeństwa stoisk będzie mniej. Jednak wszystkie potrzebne produkty pojawią się w wielkiej obfitości. Rozpoczęcie sezonu wiosennego ogłosi Pan Ziółko. Ania z Mlecznej Drogi przywiezie nabiał w nowych opakowaniach. Będą kiełbaski od Dreszlera i od Jaroszka. Miód od Krężlewicza, ryby od Marcinowskiego, jajka zerówki, masło, twaróg, chrzan, rzodkiewki, żur i buraki na ćwikłę. Pojawi się też duży wybór dań gotowych. Można liczyć na serniki i mazurki.

Produkty na targu są wytwarzane rzemieślniczo. Wiele ma certyfikaty ekologiczne. Wszystkie powstają z miłości do dobrego jedzenia. Stoją za nimi ludzie, uśmiechnięci, życzliwi i utalentowani. Respektujemy reżim pandemiczny. Ustawiamy stoiska daleko od siebie. Przygotujemy zasłony z pleksi, środki do dezynfekcji i płatności kartą. Wszystkich prosimy o zachowanie dystansu, życzliwości i zdrowego rozsądku – mówi Agnieszka Kręglicka.

W sklepie online targ.kregliccy.pl już dziś można składać zamówienia na ofertę wielkanocną. Stała jest poszerzona. Zawiera gotowe zestawy obiadowe, weekendowe oraz większość pozycji oferowanych w Fortecy. Zamówienia online można składać do 31 marca, do godziny 20:00.

Wielkanocny Targ w Fortecy u Kręglickich odbędzie się 31 marca, środa, w godzinach 09.00 – 19.00 przy ul. Zakroczymska, róg Sanguszki, w środku parku.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.03.2021
Aktualizacja: 22.03.2021