Willisch stworzył lody inspirowane kryptowalutą

Udostępnij artykuł
Polski producent lodów rzemieślniczych podjął się wykreowania niekonwencjonalnego smaku. Lody Bitcoin, to połączenie czarnej wanilii z karmelem. Premiera limitowanej serii odbyła się w środę 15 września na stronie willisch.pl.

Od kilku lat żywo interesuję się rozwojem świata kryptowalut. Od samego początku podziwiałem innowacyjność towarzyszącej temu technologii blockchain – mówi Robert Willisch, prezes firmy. Pomyślałem więc, że możemy stworzyć równie niestandardowe i innowacyjne lody. Stąd też kolor czarny. Dodatkowo kojarzy się z ekskluzywnością i bogactwem, a więc wpisuje się idealnie w podjęty przez nas temat.

Tradycja i nowoczesność

Willisch to rodzinna firma, która od 1983 roku ręcznie produkuje lody w segmencie premium. Wszystko zaczęło się od małej budki z lodami z Wągrowcu (wielkopolskie), a dziś właściciele mogą pochwalić się ogólnopolską siecią niemalże 40 lokali oraz dystrybucją lodów w kubkach dostępnych w ogólnopolskich sieciach i lokalnych sklepach spożywczych.

Lody inspirowane kryptowalutą, to nie pierwsza innowacja. We wrześniu 2019 roku powstał sklep internetowy. Można w nim zamówić wysyłkowo „lody prosto z lodziarni”. Dzięki pakowaniu w specjalne thermoboxy, przesyłka dotrze w dowolne miejsce na terenie naszego kraju.

Gdzie kupić?

Lody Bitcoin na razie można nabyć tylko online. Jednak producent zapewnia, że prowadzi rozmowy z ogólnopolskimi sieciami, gdzie wkrótce może pojawić się ten niestandardowy produkt.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE czerwiec-lipiec 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 16.09.2021
Aktualizacja: 17.09.2021