Winterhalter Gastronom Polska wycofuje się z udziału w Targach EuroGastro 2022 – oświadczenie

Udostępnij artykuł

Jako Winterhalter Gastronom Polska już od ponad 20 lat jesteśmy bardzo aktywnym uczestnikiem największych targów dla branży gastronomicznej w Polsce – EuroGastro. Co więcej, od dziewięciu lat wspieramy imprezę z całych sił wchodząc w rolę Sponsora Głównego. Dotychczasowa współpraca na przestrzeni lat z, byłym już organizatorem targów – MT Polska, podczas organizacji każdej z edycji była w pełni profesjonalna – od rozpoczęcia projektu, do jego formalnego zakończenia po targach.

Tymczasem wraz ze zmianą organizatora targów nastąpiła również diametralna zmiana podejścia i sposobu organizowania takiego przedsięwzięcia, jak EuroGastro. Jako wieloletni Sponsor Główny imprezy do czasu publikacji oświadczenia nie otrzymaliśmy nawet podstawowej oferty sponsoringu, ani również wynajmu powierzchni pod stoisko. Firma PTAK WARSAW EXPO, oprócz 45 minutowego spotkania online (dodatkowo przekładanego w terminie z winy organizatora) oraz inicjującego maila z obietnicą przesłania oferty, zaprzestała jakiegokolwiek kontaktu z naszą firmą. Warto również zauważyć, że od kilku miesięcy nasze logo dodatkowo było wykorzystywane podczas procesu sprzedażowo-marketingowego. Zamieszczone na mapie targów wysyłanej do firm zainteresowanych udziałem w targach. Podkreślamy, że na żadnym etapie nie deklarowaliśmy naszego udziału w targach, a wszelkie wykorzystanie naszego logo odbywało się bez naszej wiedzy i zgody.

Mając na uwadze, jak dużym organizacyjnie projektem jest EuroGastro, ale przede wszystkim sentyment, który od wielu lat łączy nas z tą imprezą, jest nam niezmiernie trudno podjąć decyzję o rezygnacji z udziału w targach EuroGastro 2022. Bieżąca komunikacja, a w zasadzie jej brak oraz podejście organizatora do przygotowania tak dużego, branżowego wydarzenia, utwierdzają nas w przekonaniu, że inwestycja w bieżącą edycję EuroGastro 2022 nie spotka się z odpowiednim zwrotem zarówno finansowym, jak i wizerunkowym.

Oczywiście firma Winterhalter Gastronom Polska będzie dalej z ogromną przyjemnością wspierała polską gastronomię oraz wszelkie imprezy organizowane dla branży. Zarówno z Klientami, jak również innymi firmami, z którymi partnersko stoimy ramię w ramię podczas eventów, zobaczymy się na targach w Poznaniu i Krakowie oraz wielu innych miejscach „po drodze”.

Joanna Sobczyk, Prezes Zarządu
Marcin Wajda, Dyrektor Marketingu i PR

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 09.02.2022
Aktualizacja: 09.02.2022