Winterhalter z nowym systemem zmywania kubków z tworzywa sztucznego

Udostępnij artykuł
Ekspert w zakresie zmywania oferuje profesjonalne i kompleksowe rozwiązania dla zmywania kubków z tworzywa sztucznego. System składa się ze zmywarki marki Winterhalter oraz kosza na kubki i specjalnie opracowanych środków chemicznych do zmywania. To gwarantuje higienicznie czyste kubki w zaledwie dwie minuty, które są na tyle suche, że można je ułożyć w stos. To zapewnia oszczędność miejsca.

Herbatka ziołowa lub lemoniada domowej roboty w placówkach dziennej opieki nad dziećmi, przedszkolach i szkołach. Kawa na wynos z kawiarni, piekarni lub ze stacji paliw. Właściciele najróżniejszych obiektów gastronomicznych korzystają często w barze z napojami z kubków wielokrotnego użytku wykonanych z tworzywa sztucznego. Do tej pory ich mycie w maszynie było problemem. Te bowiem przewracały się, napełniały w całości wodą i słabo suszyłytłumaczy Ralph Winterhalter, CEO firmy Winterhalter.

Ekologiczne systemy wielokrotnego użytku wymagają sprawnego rozwiązania problemu zmywania: prostego w obsłudze, absolutnie higienicznego rezultatu zmywania najwyższej jakości. Dlatego też Winterhalter podczas mycia kubków stawia na kompleksowe rozwiązanie. Są to kosze czy środki chemiczne do zmywania. Dodatkowo ustawienia maszyny, takie jak temperatura, czas zmywania i ciśnienie wody są dokładnie nastawione na mycie i suszenie tworzywa sztucznegomówi Jens Harti, manager produktu na rynku zagranicznym. Dzięki naszemu systemowi zmywania kubków z tworzywa sztucznego, naczynia higienicznie umyte w niecałe dwie minuty. Dodatkowo na tyle suche, że można je ułożyć w stos, co zapewnia oszczędność miejsca.

Głównym problemem podczas zmywania kubków z tworzywa sztucznego jest suszenie. Jest to związane z właściwościami tego materiału. Biorąc pod uwagę składowanie kubków, ma to duże znaczenie, ponieważ najczęściej układa się je w stosy. W połączeniu ze specjalnie opracowanymi środkami chemicznymi do zmywania marki Winterhalter, można zredukować do minimum pozostałą wilgoć. Jest tak nieznaczna, że kubki zaraz po myciu można bez obaw poukładać jeden na drugim i tak przechowywać. Różne wkłady do kosza zapewniają pełną elastyczność, np. gdy należy zmyć tylko kilka kubków czy też pokryw.

Przemyślana i wygodna obsługa

Podczas wsuwania kosza, kubki są automatycznie mocowane za pomocy pałąka. Kosz zostaje zablokowany. Oznacza to, że także przy wysokim ciśnieniu wody, kubki są chronione przed przewróceniem i nie napełniają się wodą.

Dobrą wiadomością jest to, że nasz system zmywania kubków jest dostępny dla różnych serii i rozmiarów maszyny. Doposażenie jest zawsze możliwe i nie stanowi problemu – uważa manager produktu Jens Harti. Ważne, szczególnie w dobie koronawirusa – użytkownicy mogą się czuć bezpiecznie. Wszystkie zmywarki posiadają certyfikat higieny zgodnie z DIN SPEC 10534 oraz spełniają jego wymogi mikrobiologiczne i higieniczne.

Proponowanie Klientom kubków z tworzywa sztucznego, które można wielokrotnie wykorzystywać staje się coraz modniejszym trendem, nie tylko w krajach zachodniej Europy, ale również w Polsce.

W naszym społeczeństwie, co bardzo cieszy, znacznie rośnie świadomość proekologiczna. Ludzie coraz chętniej odchodzą od jednorazówek i sięgają po rozwiązania, których codzienne użytkowanie jest dużo bardziej korzystne dla środowiska. Ważnym aspektem, który w wielu przypadkach jest motywatorem do wprowadzenia takiego rozwiązania jest duża oszczędność generowaba przez gastronomię, która korzysta z systemu wielokrotnego użytkudodaje Marcin Wajda, dyrektor marketingu i PR Winterhalter Polska.

Więcej informacji dotyczących nowego systemu zmywania kubków wielokrotnego użytku marki Winterhalter jest dostępnych na stronie internetowej producenta: www.winterhalter.com/pl-pl/zmywanie-kubkow-wielokrotnego-uzytku.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 18.03.2021
Aktualizacja: 18.03.2021