Wiosenny Przegląd Serwisowy z Julius Meinl

Udostępnij artykuł
Cała branża HoReCa i jej dostawcy czekają z niecierpliwością na choć delikatny, ogródkowy ruch w branży.  Najbardziej zniecierpliwieni są goście, którzy przez koronakryzys musieli zrezygnować z codziennych kulinarnych rytuałów, lunchu na mieście, czy porannej kawy w ulubionej kawiarni.

Powrót do wyczekiwanej normalności, słońca i ogródków na świeżym powietrzu tuż tuż, może być nagły i dynamiczny. Wiele z kawiarni, czy restauracji po miesiącach przestoju, może otworzyć się z dnia na dzień. Oprócz zadbania o powrót do pracy pracowników, czy odpowiedniego zatowarowania, równie ważny jest przegląd urządzeń, które po czasie przestoju wrócą do intensywnej pracy.

Ta reguła dotyczy również ekspresów do kawy, które po miesiącach ‘odpoczynku’ wrócą do wzmożonej pracy. Aby uniknąć przykrych niespodzianek Julisu Meinl przygotował specjalną ofertę Wiosennego Przeglądu Serwisowego, który przygotuje ekspresy na intensywny sezon.

Przeglądy ekspresów automatycznych zawierają: sprawdzenie stanu technicznego poszczególnych podzespołów urządzenia, przegląd ogólny, czyszczenie wewnętrznych elementów urządzenia, bardzo ważne odkamienianie, wymianę oringów/uszczelnień, konserwacja modułów oraz testy techniczne/wygrzewanie.

Przeglądy ekspresów kolbowych zawierają: wymianę prysznica i uszczelek grupy,odkamienianie grup,sprawdzanie odpływu,wymianę filtra oraz ustawianie parametrów.

Marki ekspresów kolbowych, w których specjalizuje się serwis Julius Meinl to: Cimbali, Astoria, Rancilio, MCE Forma, Faema oraz Nuova Simonelli. Marki ekspresów automatycznych, które serwisujemy to: Cimbali, Saeco Liryka (OTC, PLUS, BLACK), Saeco Aulika (TOP, ROP RI).

Ceny przeglądów już od 250 zł netto.


Serwis Julius Meinl

Sieć serwisowa Julius Meinl w Polsce to serwis centralny znajdujący się w okolicach Warszawy oraz  32 serwisy zewnętrzne na terenie całej Polski. Każdy z techników dysponuje serwisowym samochodem firmowym, profesjonalnym sprzętem, narzędziami oraz zestawem oryginalnych części zamiennych. Technicy odbywają cykliczne szkolenia organizowane zarówno wewnątrz firmy jak i u producentów urządzeń.

Jeśli szukacie profesjonalnego serwisu ekspresów do kawy należy zadzwonić pod numer 609 878 888.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 27.04.2021
Aktualizacja: 27.04.2021