Wspólny projekt McDonald’s i projektantki Gosi Baczyńskiej

Udostępnij artykuł
27 sierpnia w Łazienkach Królewskich odbył się pokaz Gosi Baczyńskiej. Pod rozgwieżdżonym niebem rozbłysła tymczasowa instalacja – złote łuki McDonald’s.

– Nikogo nie dziwią już sportowe buty, czy skórzana kurtka noszone do wieczorowej sukni. To  nowa rzeczywistość, której należy wyjść naprzeciw. Łazienki Królewskie to miejsce idealnie wpisujące się w ten trend. Z jednej strony to wielka historia i miejsce wyjątkowe, a jednocześnie dostępne dla każdego. Zainspirowało mnie wydarzenie, w którym miałam przyjemność wziąć udział. Na wytwornym przyjęciu weselnym, z udziałem  członków brytyjskiej rodziny królewskiej, ku mojemu zdziwieniu, po północy podano gościom… mini burgery. Zachwyciło mnie to, ponieważ uwielbiam kontrasty. Stąd pomysł na współpracę z McDonald’s – przyznaje Gosia Baczyńska.

Współpraca z McDonald’s jest elementem wizji artystycznej projektantki, opartej na zamierzonym kontraście z ekskluzywnym charakterem kolekcji. McDonald’s to przecież ikona popkultury, marka dostępna dla wszystkich, bez względu na miejsce zamieszkania czy status społeczny, stawiająca na komfort i prostotę, zachęcająca do bycia sobą. W świecie McDonald’s niczego nie trzeba udawać.

McDonald’s na całym świecie angażuje się w niecodzienne projekty modowe. Zaangażował się w pokaz najnowszej kolekcji Gosi Baczyńskiej zatytułowanej „Per aspera ad astra”, która swoje globalne premiery miała w Paryżu i Nowym Jorku.  Pokaz dla polskiej publiczności odbędzie się w niezwykłej scenerii Łazienek Królewskich obok Pałacu na Wodzie.

Zaskakującym pomysłem projektantki, wynikającym z architektury parku, było wykorzystanie łodzi, na których modelki stojąc w majestatycznych pozach dopływały do wybiegu. Jedną z nich była postać w złotej stylizacji imitująca scenę z obrazu Sandro Botticellego pt. „Narodziny Wenus”. Na wodzie połyskiwało złote logo McDonald’s – chwilowa instalacja McDonald’s. Część publiczności mogła oglądać pokaz siedząc na pływających gondolach. Podczas afterparty wytwornie ubrani kelnerzy proponowali gościom podawane na srebrnych tacach cheeseburgery.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 27.08.2019
Aktualizacja: 28.08.2019