We wtorek, w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport, odbyło się kolejne spotkanie laureatów programu PHH – „Ambasador”. Tym razem miało charakter spotkania „roboczego”, podczas którego uczestnicy mogli wypowiedzieć się na temat proponowanych modyfikacji w funkcjonowaniu programu. Omówione zostały także propozycje unowocześnienia profilu grywalizacji, zgłoszone na poprzednich spotkaniach.

Ambasadorzy z entuzjazmem podkreślali, że program „Ambasador” pomaga w budowaniu dobrych relacji w zespole hotelowym, co w konsekwencji przekłada się na dobre relacje z gośćmi, więc zaproponowane modyfikacje zostały przyjęte z entuzjazmem. Podczas spotkania Ambasadorzy mogli wykazać się pomysłowością w trakcie warsztatów kreatywnych.
Warsztaty metodą „design thinking” prowadziła Violetta Hamerska, ekspertka branży hotelowej Guest & Employee Experience.
Dzięki innowacyjnemu programowi „Ambasador” Polski Holding Hotelowy pokazuje, jak ważny wkład w budowaniu wizerunku firmy wnoszą zaangażowani pracownicy. To najlepiej świadczy o tym, że poprzez podejmowanie określonych działań pracownicy stają się jednocześnie ambasadorami PHH na zewnątrz. Dla mnie jednym z istotnych elementów tego programu jest wzmocnienie relacji interpersonalnych wewnątrz firmy oraz relacji z gośćmi – powiedziała Hamerska.
Program „Ambasador” motywuje do wykonywania zadań przekraczających obowiązki wynikające z zajmowanego stanowiska pracy oraz pomaga w budowaniu dobrych relacji w zespole hotelowym, co w konsekwencji przekłada się na dobre relacje z naszymi gośćmi – zaznacza Magdalena Orchowicz, dyrektor działu sprzedaży w Renaissance Warsaw Airport Hotel i Courtyard by Marriott Warsaw Airport Hotel.
ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Podczas warsztatów mogliśmy wyrażać swoje opinie i zaproponować nowe innowacyjne rozwiązania, które mamy nadzieję, że zostaną wprowadzone do programu i będą wartością dodaną dla naszej firmy – podkreśla Szymon Chochowski, pracownik działu rezerwacji w Courtyard by Marriott Warsaw Airport Hotel i Renaissance Warsaw Airport Hotel.
Program Ambasador adresowany jest do 480 pracowników Polskiego Holdingu Hotelowego. Obecnie korzysta z niego już ponad 70 proc. zatrudnionych. Dzięki niemu motywujemy, wspieramy i nagradzamy naszych pracowników, by byli zaangażowani nie tylko w swoim środowisku pracy i na swoich stanowiskach, lecz także, by aktywnie działali na rzecz społeczeństwa – podkreśla Danuta Kisielewska, dyrektor personalna w PHH. – Obecnie wypłaciliśmy już 134 nagrody pieniężne, wśród nagrodzonych mamy nawet takich, którzy zdobyli tytuł „Ambasadora” dwu- i trzykrotnie. To wyjątkowy program, wykraczający poza tradycyjne programy motywacyjne. Został doceniony nie tylko w Polsce, zdobywając certyfikat i statuetkę „Friendly Workplace”, ale otrzymał także nominację do nagrody w europejskim konkursie Employer Brand Management Awards 2023.
Źródło: Polski Holding Hotelowy

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.