Zdrowa Krowa poszerza portfolio

Udostępnij artykuł

Sieć Zdrowa Krowa powiększyła się o nowy lokal. To punkt usytuowany na pierwszym piętrze warszawskich Złotych Tarasów. Jego właścicielem jest franczyzobiorca Michał Kuczyński, który posiada już dwie restauracje w stolicy – Zdrowa Krowa Warszawa Wola oraz Smile&Wine Port Praski.

Zdrowa Krowa Złote Tarasy

Złote Tarasy to jedna z najlepszych lokalizacji w Polsce, szczególnie jeśli chodzi o centra handlowe. Miejsce to jest bardzo atrakcyjne dla branży gastronomicznej, ponieważ znajduje się w samym sercu Warszawy, co przyciąga zarówno podróżnych, jak i osoby przybywające do galerii na zakupy lub na jedzenie. Dobry wybór najemców przyciąga również wielu klientów. Ważnym czynnikiem jest również bliskość biur.

Gdy Złote Tarasy zaproponowały nam wynajem lokalu, zainteresowaliśmy się tą propozycją od razu. Pomimo obniżonej liczby klientów i wysokich kosztów, w dobrych galeriach handlowych nadal panuje duży ruch. Dzięki temu, że nasza restauracja jest częścią sieci, podjęliśmy rozmowy ze Złotymi Tarasami, które były zainteresowane wprowadzeniem dokładnie takiego samego konceptu, jaki oferujemy mówi Michał Kuczyński, właściciel restauracji.

Odwiedzający restaurację mogą korzystać z wygodnego dostępu do Złotych Tarasów, który jest dobrze skomunikowany z resztą miasta, a także z dogodnymi godzinami otwarcia, aby zaspokoić głód w każdej porze dnia.

Jesteśmy przekonani, że nowy lokal w Złotych Tarasach będzie idealnym miejscem dla osób, które cenią sobie zdrowe jedzenie i poszukują wyjątkowych smaków. Dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy w branży gastronomicznej jesteśmy w stanie zapewnić wysoką jakość i doskonałą obsługę w każdym z naszych lokalipodkreślił Michał Kuczyński.

Goście restauracji znajdą w menu szeroki wybór dań, w tym przepyszną wołowinę, która jest podstawą kuchni Zdrowej Krowy. Jednocześnie oferta restauracji została wzbogacona o sałatki, dania vege, keto czy paleo, aby sprostać wymaganiom coraz większej liczby osób szukających zdrowej diety.

Wszystkie lokale Zdrowej Krowy charakteryzują się wysokiej jakości składnikami,
a przede wszystkim doskonałą wołowiną. Niemniej jednak aktywnie obserwujemy trendy w dziedzinie żywienia i zauważamy wyraźny wzrost zainteresowania fleksitarianizmem
 i wegetarianizmem. Bez wątpienia, nasze menu odzwierciedla te zmiany i oferujemy wiele propozycji dla osób, które unikają lub ograniczają mięso oraz produkty pochodzenia zwierzęcego. W naszej ofercie znajdują się propozycje wegańskie przygotowywane na bazie naszych autorskich zamienników mięsa, a także keto i paleo. Dodatkowo wprowadziliśmy produkty bezglutenowe, aby sprostać wymaganiom naszych gości. Mamy ambitne plany na rozwój tych trendów, które z pewnością zaskoczą i usatysfakcjonują zarówno naszych stałych, jak i nowych gości
mówi Ewa Michalska, Brand Manager sieci Zdrowa Krowa.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

O sieci Zdrowa Krowa

Pod szyldem Zdrowa Krowa działa 13 restauracji, m.in. w Warszawie, Katowicach, Bielsku-Białej, Pucku i Krakowie. Obecnie Zdrowa Krowa oferuje trzy modele współpracy. Są to: restauracja Zdrowa Krowa, Street Slow Food Zdrowa Krowa (punkt w food court lub food truck) oraz restauracja premium Smile&Wine. Sieć planuje, że w 2023 roku powiększy się aż o kilka kolejnych punktów.

Dzięki różnorodnym konceptom możemy dostosować profil działalności do konkretnej lokalizacji. Nasze inwestycje zależą również od dostępnego budżetu, zaczynając od ekonomicznego food trucka, a kończąc na restauracji premium.mówi CEO sieci Zdrowa Krowa, Robert Kuc. Nowa restauracja w Złotych Tarasach wpisuje się w plany rozwoju i cele, jakie stawiamy sobie jako sieć na 2023 rok. Planujemy otwarcie co najmniej kilku nowych punktów, w tym food trucków, a także uruchomienie marek wirtualnych.
W najbliższych miesiącach będziemy także koncentrować się na intensywnej pracy nad poprawą standardów, centralizacją dostawców oraz employer brandingiem. Naszym celem jest pozyskanie nowych pracowników, którzy chcą związać się z naszą marką na dłużej i zapewnić naszym Gościom najwyższą jakość obsługi.
dodaje Robert Kuc.

Zdrowa Krowa to nie tylko restauracje, to również marka oferująca możliwości współpracy w formule franczyzowej. Sieć zachęca osoby zainteresowane otwarciem własnej restauracji do udziału w cyklicznie organizowanych webinarach, podczas których przedstawia możliwości współpracy oraz model franczyzowy sieci Zdrowa Krowa. Najbliższe spotkania odbędą się 20 kwietnia i 11 maja, o godz. 20.

Źródło: Zdrowa Krowa

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 24.04.2023
Aktualizacja: 24.04.2023