Generalny szef kuchni Zdrowa Krowa i Smile&Wine o burgerach

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] Nasze pozycje w menu skonstruowaliśmy tak, aby każdy z Gości znalazł dla siebie coś odpowiedniego i wyszedł z naszej restauracji zadowolony. Restauracje Zdrowej Krowy są bowiem idealne zarówno dla osób jedzących mięso, jak i dla wegetarian. To idealny wybór dla fleksitarianów – mówi Michał Wawro, generalny szef kuchni Zdrowa Krowa i Smile&Wine w specjalnym komentarzu przygotowanym do najnowszego wydania Nowości Gastronomicznych.

 W menu można znaleźć najwyższej jakości soczystą wołowinę premium, od lokalnego dostawcy, z ekologicznej farmy. Jest ona codziennie dostarczana do naszych restauracji. Bułki wypieka lokalny piekarz, według przygotowanej przez nas receptury. Goście oprócz tradycyjnej bułki burgerowej z sezamem, mają do wyboru również bułki pełnoziarniste lub ketogeniczne. Każdego burgera można skomponować według własnych potrzeb i na przykład bułkę zamienić na pieczarkę portobello lub awokado. 

W naszym menu można również znaleźć burgery z kurczakiem, tofu, serem halloumi oraz falafel. Ponadto w naszej ofercie mamy również bezmięsny zamiennik.

Wszystkie te propozycje są doskonałym wyborem. W połączeniu ze świeżymi warzywami oraz z sosami, wytwarzanymi zgodnie z naszą recepturą, wyrazistym sosem aioli, bądź mocnym i głębokim smakiem sosów na bazie whisky lub piwa porter tworzą nietuzinkowe połączenia smakowe. Nasze sosy w połączeniu ze specjalnie wyselekcjonowanymi przyprawami są codziennie przygotowywane w restauracjach przez kucharzy. Wszystko to pozwala nam na skomponowanie  niepowtarzalnych smaków oraz różnego rodzaju propozycji burgerowych, steków, lunchy oraz innych dań w naszym menu.

Chcemy wprowadzić kolejne zamienniki mięsa do burgerów: kurczaka oraz nuggetsów. Pragnę i dążę do tego, aby marka Zdrowa Krowa miała swoją własną linię roślinnych zamienników mięsa. 

Chcemy, aby w naszych lokalach zawitała na stałe bułka maślana, bezglutenowa oraz bułka 100 proc. wegetariańska.

Pragniemy powiększać swoją ofertę o dania wege, tak aby każdy fleksitarianin, każda osoba, która z różnych przyczyn nie jada mięsa, bądź je ogranicza, mogła znaleźć dla siebie coś dobrego i specjalnego. Wiemy i widzimy, że ten trend jest coraz silniejszy i mamy duże pole manewru i popisu w segmencie dań wege.

Jako generalny szef kuchni marki Zdrowa Krowa oraz Smile&Wine, wraz z szefami kuchni poszczególnych lokali dbamy o jakość, powtarzalność, systematyczność i smak naszych burgerów, lunchy oraz innych dań, które oferują nasze restauracje. To, co nas odróżnia od innych to na pewno mięso. 

Tak, jak już wspominałem, w naszych lokalach podajemy najwyższej jakości wołowinę premium z byków, ze szkockiej razy Highland, które pochodzi z naszej ekologicznej i certyfikowanej hodowli pod Opolem. 

Z racji tego, że jest, to nasz lokalny dostawca, mamy wiedzę i wpływ na to, jakie mięso do burgerów i jakie steki trafiają do naszych restauracji. Nasi wykwalifikowani szefowie kuchni i kucharze dziennie dbają o to, aby codziennie nasze dania i cały serwis był na najwyższym poziomie.

Pragniemy także być dobrym partnerem biznesowym, dlatego stale współpracujemy ze sprawdzonymi dostawcami oraz partnerami biznesowymi, z którymi łączy nas podejście do biznesu, oparte na wzajemnym szacunku, zrozumieniu i pomocy. Wzajemnie relacje, pozwoliły nam w bardzo dobrej kondycji przetrwać czasy pandemiczne, a dalsza owocna współpraca nastawia nas pozytywnie w tym trudnym czasie. To bardzo istotne szczególnie w dzisiejszych czasach – szalejących ceny produktów ponieważ niestety wszystko ma wpływ na ceny w naszych restauracjach oraz dostawy. 

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.12.2022
Aktualizacja: 22.12.2022