1 stycznia 2023 r. Michał Mrowiec, obecny wiceprezes ds. sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej, obejmie stanowisko prezesa zarządu Ursus Breweries, części Asahi Europe & International w Rumunii. Jednocześnie 1 stycznia 2023 r. jego funkcję przejmie Krzysztof Bieliński.
Michał Mrowiec
Dołączył do Kompanii Piwowarskiej w grudniu 2015 r. W trakcie swojej kariery wniósł znaczący wkład w transformację i wzrost rentowności spółki w Polsce, wdrażając nową strategię komercyjną firmy. Przed dołączeniem do polskiej spółki Asahi Europe & International jako Dyrektor Handlowy Coca-Cola HBC w Polsce i Wiceprezes ds. Sprzedaży w Unileverze nadzorował wiele udanych pod względem komercyjnym inicjatyw transformacyjnych. Michał Mrowiec posiada również tytuł MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Krzysztof Bieliński
Rozpoczął pracę w Kompanii Piwowarskiej w 2004 r. jako kontroler finansowy. W kolejnych latach zdobywał doświadczenie w obszarach: planowania strategii i insightów, a także zarządzania przychodami. Ma także roczne doświadczenie w pracy na poziomie europejskim – kierował procesem wdrożenia SAPa w obszarze sprzedaży. Kolejnym etapem jego rozwoju było kierowanie działem rozwoju sprzedaży, a następnie sprzedaży regionalnej. W ostatnich latach Krzysztof Bieliński pracował na stanowisku Dyrektora ds. Kluczowych Klientów, a od września 2021 r. Dyrektora ds. Planowania Strategii.
O Kampanii Piwowarskiej
Kompania Piwowarska jest liderem polskiego rynku piwa, z udziałem wolumenowym 36,1% (dane GUS, 2021), zatrudniającym ponad 2700 osób.
W trzech browarach: Browar Dojlidy Białystok (1768), Lech Browary Wielkopolski (1895), Tyskie Browary Książęce (1629), warzy piwa najchętniej wybierane przez Polaków: Żubr, Tyskie, Lech, a także Książęce, Hardmade, Captain Jack. Firma posiada w ofercie również piwa czeskie: Pilsner Urquell i Kozel, włoską markę Peroni Nastro Azzurro, piwa bezalkoholowe: Lech Free 0,0%, Tyskie 0,0%, Książęce 0,0%, Hardmade 0,0%, a także szeroki wybór piw smakowych.
Kompania Piwowarska realizuje cele zrównoważonego rozwoju określone w strategii Lepsza Przyszłość 2030 opartej na czterech filarach: Planeta, Ludzie, Portfolio i Profit m.in.: redukując emisję CO₂, minimalizując zużycie zasobów naturalnych, zamykając obieg opakowań, poddając odzyskowi blisko 100% odpadów powstających w procesie produkcji.
Kompania Piwowarska jest częścią Asahi Europe & International, należącej do japońskiej Grupy Asahi – silnej marki na globalnym rynku piwa, wyrobów spirytusowych i żywności.
Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Źródło: Kampania Piwowarska
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.