150. edycja Jarmarku Produktów Regionalnych w Blue City

Udostępnij artykuł
Stragany z regionalnymi specjałami, degustacje potraw, występ greckiej i góralskiej  kapeli – to tylko niektóre atrakcje przygotowane z okazji jubileuszu jarmarku.

Jarmark Produktów  Regionalnych cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów Blue City, dlatego stał się imprezą cykliczną. Oferowane tu produkty bazują na tradycyjnych recepturach, są „swojskie” i smaczne. Jubileuszowa 150. edycja jarmarku będzie trwała od soboty 2 listopada do niedzieli 17 listopada.

Od 12 do 16 listopada w godzinach od 15 do 19 na klientów Blue City czekać będą degustacje potraw przygotowanych przez wystawców, np. piroga biłgorajskiego, serów korycińskich, gulaszu węgierskiego, potraw serbskich oraz słodkości z Azerbejdżanu i Turcji, a także występy kapel i zespołów (AllDęte, Zaurer, Dzieci Pireusu, kapela góralska Maćka Pawlikowskiego). 

– Jarmark to pomysł na promocję rodzimych producentów żywności na warszawskim rynku handlowym, z których większość została nagrodzona przez organizacje wspierające narodową żywność. Wielu wystawców jest z nami co najmniej od dziesięciu lat, a w ostatnim czasie pojawiły się również stoiska z produktami z Węgier, Grecji, Turcji, Azerbejdżanu, Włoch, oraz z Syrii – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.

Na jarmarku można zaopatrzyć się w sery korycińskie, góralskie, sery kozie, sery włoskie
i niemieckie. Jest pieczywo na zakwasie, wędliny z Podlasia i Roztocza, miody z warmińskich i podlaskich pasiek, kruszewskie ogórki, smalec z Sierpca i wędzone ryby z Jeziora Żywieckiego. Kupimy tutaj śmietanę, jaja i masło z rodzinnego gospodarstwa Gmeza, ciasta produkowane według tradycyjnych przepisów i przetwory. Swoje produkty oferuje słynąca z biłgorajskiego piroga Zagroda Roztocze, produkująca wędliny Bartlowizna czy znana ze znakomitej gęsiny Gospoda Swołowo.

Wielu klientów odwiedzających Jarmark Produktów Regionalnych ma ulubionych, zaprzyjaźnionych wystawców. Tym bardziej, że sprzedawcy chętnie opowiadają o swoich produktach i metodach ich wytwarzania.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 30.10.2019
Aktualizacja: 30.10.2019