– W pierwszej połowie 2010 r. Grupa osiagnęła dodatni wynik finansowy. W badanym okresie odnotowano dodatnie wyniki we wszystkich segmentach działalności, w szczególności "Travel Retail & Duty Free". Ogólny wzrost przychodów jest istotny w przypadku portów lotniczych, co wynika z powrotu ruchu biznesowego i długich lotów (…) – skomentował dyrektor generalny Autogrill Gianmario Tondato Da Ruos.
Autogrill Group jest wiodącym światowym dostawcą usług gastronomicznych dla podróżnych i jedną z włoskich firm o największym międzynarodowym zasięgu. Działa w 43 krajach, zatrudnia około 75 tys. pracowników i zarządza ponad 5500 punktami usługowymi w 1200 lokalizacjach.
Od początku 2009 roku Autogrill obecny jest również w Polsce. Spółka Autogrill Polska jest wspólnym przedsięwzięciem Autogrill (51 proc. udziałów) i Impela (49 proc.). Pierwsze restauracje tej marki działają już w naszym kraju przy autostradach. Do 2011 roku ma powstać 11 punków usługowych zarządzanych przez tę spółkę (głównie w ramach współpracy z koncernami paliwowymi Shell i Orlen na nowo powstałych Miejscach Obsługi Podróżnych przy autostradach). Rozważane są również lokalizacje na lotniskach, dworcach kolejowych i autobusowych. Autogrill jest jednym z pierwszych międzynarodowych operatorów usług tego typu, wchodzących na polski rynek, który obecnie zdominowany jest przez wiele lokalnych firm. Wejście na polski rynek stanowi istotny element strategii rozwoju Grupy Autogrill w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa jest obecna między innymi od 2005 roku na Słowenii, a od 2007 roku w Republice Czeskiej.