– Zaczęliśmy rozwijać się w Polsce w 2000 roku. Na koniec 2006 r. mieliśmy tylko 4 restauracje. Ze względu na możliwości i perspektywy na polskim rynku zdecydowaliśmy się na przyspieszenie naszego rozwoju. Gastronomia na tym rynku jest coraz bardziej wyspecjalizowana. Wierzymy, że rynek ma jeszcze ogromną szansę rozwoju ze względu na zapotrzebowanie klientów. Nasz plan to 200 restauracji do końca 2015 r.- podsumowuje Martin Princ.
Subway to sieć franczyzowych restauracji szybkiej obsługi, które oferują przede wszystkim kanapki i sałatki. Firma należy do Doctor’s Associates, Inc. i posiada ponad 32,6 tys. lokali w 91 państwach. Pierwsza placówka Subway w Polsce powstała w Krakowie na Placu Dominikańskim, niedaleko Rynku Głównego. Obecnie w Polsce znajdują się 34 restauracje, m.in.: w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Bielsku-Białej, Poznaniu, Szczecinie, we Wrocławiu, w Łodzi, Płocku, Opolu, Rzeszowie i Lublinie. Tymczasem dziesięć kolejnych jest w przygotowaniu. Nowe placówki zlokalizowane będą m.in.: w Wałbrzychu, Warszawie, Gdańsku, Opolu, Kielcach, Ostrowie Wielkopolskim i Szczecinie. Niedawno spółka otworzyła pierwszą polską restaurację zlokalizowaną na stacji paliw (BP w Pyrzowicach).