7 Street z nową marką Woody’s – Premium Burgers

Za kolejnym brandem, który uzupełnia portfolio serwowanych burgerów dostępnych w dwóch dotychczasowych markach 7 Street i Meet & Fit, stoi Łukasz Błażejewski. Cały koncept, w tym przepisy na burgery, sprawdził się już wcześniej w USA, gdzie działał lokal z burgerami Woody’ego Harrisa jr., który przeniósł się do Polski wraz z konceptem gastronomicznym. Teraz rozwijany będzie przez polską firmę.

Burgery z menu Woody’s to odważne kompozycje zarówno pod kątem połączenia smaków oraz ilości składników, na co nie można było sobie pozwolić w pozostałych sieciach, gdzie stawia się na nieco bardziej tradycyjne kompozycje, przy zachowaniu umiarkowanych cen. Każdy z 12 burgerów można zamówić na pięć sposobów poprzez bezpłatną zamianę kotleta, a do wyboru jest: wołowy, grillowana pierś kurczaka, panierowany filet z kurczaka, roślinny z cieciorki oraz roślinny Beyond Meat, który jako jedyny jest dodatkowo płatny. Burgery Woody’s przygotowywane są z wysokiej jakości produktów co w połączeniu z większą ich ilością sprawia, że jest to najwyższa półka cenowa burgerów wśród posiadanych przez firmę marek.

Woody’s działa w 12 lokalizacjach m.in. takich jak Warszawa, Poznań, Szczecin czy Białystok. Obecnie ze względu na wprowadzone ograniczenia w funkcjonowaniu restauracji w związku z pandemią COVID-19 marka działa w modelu ghost restaurant w oparciu o infrastrukturę sieci, ale po zniesieniu ograniczeń w planach jest ekspansją i otwarcie lokali z obsługą gości.

Jednocześnie jesteśmy teraz w pełni gotowi logistycznie nawiązać współpracę z innymi firmami, które aktualnie działają prężnie z dowozami i chciałby poszerzyć swoją działalność o markę Woody’s przy jednoczesnym zachowaniu swojego podstawowego biznesu. Warunkiem jest korzystanie z produktów marki własnej Woody’s m.in. takich jak gatunkowa grubo mielona wołowina z której ręcznie robione są burgery, pieczywo własnego wypieku, oryginalne sosy oraz przyprawy – mówi Łukasz Błażejewski.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – MARZEC 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.