Accor: Aastra dostarczy systemy telefoniczne

Udostępnij artykuł

Dzięki rozwiązaniom Aastra grupa Accor będzie mogła zaoferować swoim hotelom szeroką gamę usług i korporacyjnych rozwiązań komunikacyjnych. Umowa uwzględnia serwery komunikacyjne klasy korporacyjnej, takie jak Aastra MX-ONE i Aastra 5000.

Umowa z grupą Accor została zawarta w chwili, gdy Aastra rozszerzyła swoja ofertę i wsparcie dla klientów międzynarodowych. Globalna współpraca pomiędzy firmami stanowi rozwinięcie udanych relacji we Francji oraz ugruntowanie pozycji i obecności Aastry na całym świecie.

– Wybraliśmy firmę Aastra, ponieważ oferowane przez nią korporacyjne rozwiązanie telefoniczne wyróżniają się unikalną elastycznością, jakiej wymagają nasze hotele. Nie bez znaczenia był również fakt, iż systemy Aastra sprawdziły się na globalnych rynkach. Aastra zapewni hotelowe wyposażenie telefoniczne, w tym systemy i aparaty telefoniczne, które będą wykorzystywane przez naszych pracowników zarówno w małych, jak i dużych hotelach – powiedział Phillipe Lemoel, dyrektor ds. telefonii, Accor Group.

Accor Group dysponuje ponad 4 tysiącami hoteli w ponad 90 krajach na świecie. W swoim portfolio ma takie marki, jak Sofitel, Novotel, Ibis, Mercure, Mgallery, Pullman, Suitehotel, all seasons, Motel 6 i Adagio city aparthotel. Grupa ma 50,01 proc. udziałów w polskiej spółce Orbis.

Aastra Polska jest polską częścią firmy Aastra Technologies Limited, globalnego dostawcy rozwiązań z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw. Z siedzibą w Concord w kanadyjskim stanie Ontario Aastra rozwija i dostarcza innowacyjne produkty i aplikacje komunikacyjne dla biznesu. Aastra jest obecna na całym świecie – zainstalowała ponad 50 milionów linii i jest pośrednio lub bezpośrednio obecna w ponad 100 krajach.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 13.07.2010
Aktualizacja: 13.07.2010