Alcatel-Lucent oferuje trzy rozwiązania dopasowane do potrzeb poszczególnych rodzajów hoteli (luksusowych, klasy średniej i ekonomicznej) niezależnie od ich wielkości. Rozwiązania obejmują cyfrowe telefony dla personelu, a także usługi instalacji i konserwacji oraz szkolenia. Dzięki rozwiązaniom firmy Alcatel-Lucent Grupa Accor będzie w stanie zaoferować gościom hotelowym nowe usługi, na przykład konfigurację poczty głosowej w momencie rejestracji, uwzględnienie preferencji językowych, a także opcje związane z mobilnością i regulowaniem płatności.
Goście skorzystają z takich funkcji, jak bezpośredni numer telefoniczny, poczta głosowa i przekazywanie połączeń, jak również z powiadomień typu „proszę nie przeszkadzać” i automatycznego budzenia. Nowe systemy komunikacyjne uwzględniają także przyszłe możliwości świadczenia przez grupę Accor usług triple play oraz usług telewizji interaktywnej.
W ramach umowy firma Alcatel-Lucent i jej partnerzy handlowi dostarczą produkty i usługi dopasowane do potrzeb wszystkich sieci hoteli należących do grupy Accor na całym świecie, z wyjątkiem sieci Etap Hotel oraz Hotel F1. Grupa Accor ma bogate doświadczenia związane z obsługą klientów. Zarządza ponad 4100 obiektami na całym świecie.