ADA Cosmetics wprowadza na rynek nowy system dozowników SHAPE

Udostępnij artykuł

Nowy system dozowników do produktów higieny osobistej, który łączy w sobie zrównoważony rozwój, higienę, estetykę i funkcjonalność: ADA Cosmetics wprowadza na rynek nowy SHAPE.

ADA Cosmetics, twórca pierwszego systemu dozowników dla branży hotelarskiej, wiosną 2022 roku wprowadza na rynek swój najnowszy produkt: SHAPE – Zrównoważony. Higieniczny. Estetyczny. Pompka. Ewolucja. SHAPE łączy w sobie dwa najważniejsze wymagania naszych czasów: zrównoważony rozwój i bezpieczeństwo – bez kompromisów w zakresie projektowania i wydajności.

Estetyka połączona z funkcjonalnością

Pod względem wzornictwa SHAPE nawiązuje do systemu Smart Care firmy ADA Cosmetics, który jak dotąd jest najszybciej rozwijającym się systemem dozowników – sprzedano już miliony wkładów. Smukłe flakony mają lekki i przejrzysty wygląd, a jednocześnie odznaczają się wysoką jakością i elegancją. Nową cechą SHAPE jest łatwa w użyciu nasadka z pompką. Wystarczy lekkie dotknięcie palcem, aby dozować dokładnie taką ilość mydła, żelu pod prysznic lub balsamu do ciała, jakiej potrzebuje gość. Precyzyjny, niekapiący i czysty. Dzięki temu połączeniu ADA Cosmetics oferuje jeszcze większą różnorodność i odpowiada na różne preferencje użytkowników.

Bezpieczeństwo: SHAPE spełnia najwyższe wymagania higieniczne

Podczas opracowywania nowego systemu producent szczególną wagę przywiązywał do maksymalnego bezpieczeństwa. W końcu to właśnie w łazience i strefie wellness goście chcą czuć się bezpiecznie pod względem higieny. Tendencja ta nasiliła się dodatkowo podczas pandemii, i dlatego, że badania naukowe wykazały, częste zanieczyszczenie bakteriami dozowników z możliwością ponownego napełniania. SHAPE został zaprojektowany jako system zamknięty. Precyzyjne, bezpieczne zamknięcie niezawodnie zapobiega przedostawaniu się zarazków do wkładu. Znajdujące się w nim produkty kosmetyczne pozostają higienicznie czyste – aż do ostatniej kropli. Dzięki prostej konstrukcji i gładkiej powierzchni wkłady można łatwo czyścić i dezynfekować na zewnątrz. Przezroczyste paski z boku pokazują, ile kosmetyku pozostało we wkładzie. Gdy jest pusty, można go wymienić w kilku prostych krokach – w ciągu kilku sekund wszystko jest znowu gotowe na przyjęcie gości.

Zrównoważony rozwój: do 85 proc. mniej odpadów płynnych i plastikowych

Odporny na oddziaływanie osób trzecich i kradzież, SHAPE składa się z flakonów o pojemności 300 ml z pompką. Każda butelka o pojemności 300 ml zastępuje około 20-25 minibutelek. Ponieważ wkłady są całkowicie opróżniane, do odpadów nie trafiają żadne pozostałości, jak to często bywa w przypadku pojedynczych porcji. Butelki i nakrętki pompek są wykonane z polipropylenu niezanieczyszczającego środowiska i w 100% nadają się do recyklingu. Po użyciu butelki są ponownie wprowadzane do systemu recyklingu. W ten sposób SHAPE zmniejsza ilość odpadów plastikowych i płynnych nawet o 85%. Jest to również korzystne dla budżetu: w porównaniu z mini porcjami koszty są niższe nawet o 40%.

Obecnie w SHAPE dostępnych jest piętnaście różnych kolekcji kosmetyków: od kosmetyków lifestylowych, przez certyfikowane kosmetyki naturalne, po marki luksusowe i designerskie. Uchwyty ścienne do flakonów są dostępne w kolorze białym, czarnym, chromowanym matowym i błyszczącym. Na życzenie klienta ADA Cosmetics może również zaprojektować flakony dozownika w taki sposób, aby pasowały do jego marki. Aby przejście z małych porcji na dozowniki przebiegło bezproblemowo, firma oferuje kompleksowy pakiet usług. Więcej na stronie www.ada-cosmetics.com/shape.

Dzięki nowemu dozownikowi SHAPE firma ADA Cosmetics udowadnia, że nowoczesne systemy dozowników mogą być jednocześnie atrakcyjne, higienicznie bezpieczne i przyjazne dla środowiska.

SHAPE – tutaj wraz z naturalnym kosmetykiem NATURALS – jest przyjazny dla środowiska i zrównoważony.

Copyright: ADA Cosmetics

Tekst powstał we współpracy z Ada Cosmetics.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 30.03.2022
Aktualizacja: 12.01.2023