Aleksander Pałka nowym Chief Operating Officer w Rebel Tang

Udostępnij artykuł

Na stanowisku będzie odpowiadać za kompleksową realizację strategii firmy, współpracę z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz usprawnienie procesów wewnątrz organizacji. Wszystko w krótkoterminowej perspektywie ma doprowadzić do zwiększenia ilości partnerów i przychodów spółki. Poprzednio Aleksander Pałka pełnił funkcję Global Director Shadow Kitchens & Virtual Brands w AmRest.

W Rebel Tang będę odpowiedzialny przede wszystkim za wprowadzenie procesów usprawniających wdrażanie nowych partnerów oraz rozwijanie działu operacji, który odgrywa kluczową rolę w prowadzeniu wirtualnych konceptów restauracyjnych. Konsekwencją tego będzie wzrost liczby nowych partnerów oraz zwiększenie sprzedaży w obecnych i nowych lokalizacjach mówi Aleksander Pałka.

Aleksander Pałka ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie na kluczowych pozycjach w operacji, marketingu i w zarządzaniu projektami strategicznymi. Pracował w takich organizacjach jak Unilever, Danone czy AmRest, gdzie był odpowiedzialny za testowanie i wdrażanie nowych konceptów biznesowych. Twórca sieci Pizza Hut Express w Europie Centralnej. W ostatnich latach, w ramach spółki Amrest zaangażowany w testowanie i rozwój wirtualnych marek oraz konceptu „shadow kitchens”.

W przeszłości odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem takich marek jak Lipton, Saga, Danio, Pizza Hut czy Burger King.

Patrząc na dotychczasowe sukcesy Aleksa, znajomość od podszewki rynku horeca i wysoką kulturę pracy, wierzymy, że sporo wniesie do naszego zespołu. Jego wieloletnie doświadczenie jest dla nas nieocenione, bo pozwoli nam szybko zoptymalizować wiele procesów. Niemniej ważne jest też to, że mamy spójną wizję kierunku rozwoju biznesu i tego, co możemy razem osiągnąć na rynkupodsumowuje Marek Cynowski, CEO spółki Rebel Tang .

Rebel Tang to firma food-tech (food & technology), która tworzy wirtualne restauracje funkcjonujące tylko w formie dostaw do klienta. Koncepcja biznesowa jest oparta na technologicznej usłudze uzupełniającej biznes restauracyjny, pozwalająca na uruchomienie dodatkowego źródła przychodu w każdej kuchni.

Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 05.09.2022
Aktualizacja: 05.09.2022