Na stanowisku będzie odpowiadać za kompleksową realizację strategii firmy, współpracę z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz usprawnienie procesów wewnątrz organizacji. Wszystko w krótkoterminowej perspektywie ma doprowadzić do zwiększenia ilości partnerów i przychodów spółki. Poprzednio Aleksander Pałka pełnił funkcję Global Director Shadow Kitchens & Virtual Brands w AmRest.
W Rebel Tang będę odpowiedzialny przede wszystkim za wprowadzenie procesów usprawniających wdrażanie nowych partnerów oraz rozwijanie działu operacji, który odgrywa kluczową rolę w prowadzeniu wirtualnych konceptów restauracyjnych. Konsekwencją tego będzie wzrost liczby nowych partnerów oraz zwiększenie sprzedaży w obecnych i nowych lokalizacjach – mówi Aleksander Pałka.
Aleksander Pałka ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie na kluczowych pozycjach w operacji, marketingu i w zarządzaniu projektami strategicznymi. Pracował w takich organizacjach jak Unilever, Danone czy AmRest, gdzie był odpowiedzialny za testowanie i wdrażanie nowych konceptów biznesowych. Twórca sieci Pizza Hut Express w Europie Centralnej. W ostatnich latach, w ramach spółki Amrest zaangażowany w testowanie i rozwój wirtualnych marek oraz konceptu „shadow kitchens”.
W przeszłości odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem takich marek jak Lipton, Saga, Danio, Pizza Hut czy Burger King.
Patrząc na dotychczasowe sukcesy Aleksa, znajomość od podszewki rynku horeca i wysoką kulturę pracy, wierzymy, że sporo wniesie do naszego zespołu. Jego wieloletnie doświadczenie jest dla nas nieocenione, bo pozwoli nam szybko zoptymalizować wiele procesów. Niemniej ważne jest też to, że mamy spójną wizję kierunku rozwoju biznesu i tego, co możemy razem osiągnąć na rynku – podsumowuje Marek Cynowski, CEO spółki Rebel Tang .
Rebel Tang to firma food-tech (food & technology), która tworzy wirtualne restauracje funkcjonujące tylko w formie dostaw do klienta. Koncepcja biznesowa jest oparta na technologicznej usłudze uzupełniającej biznes restauracyjny, pozwalająca na uruchomienie dodatkowego źródła przychodu w każdej kuchni.
Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.